Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-07-13

Socialinis įrodymas

Svarbus aspektas internetinėje erdvėje yra socialinis įrodymas, nes žmonės neskaito ir nevartoja produktų, kurių nevartoja kiti.

Todėl norėdamas pagerinti savo internetinę reputaciją, iš esmės turi parodyti savo lankytojų kiekį žmonėms. Nesvarbu ar tai peržiūros, ar facebook likes, ar dar kažkas, kad žmonės matytų, kad šitą tinklaraštį ne jie pirmi surado.

Nėra nieko blogiau, nei tinklaraštis, kurį neaišku ar kažkas skaito.

Dideli skaičiai visada žada daug, tai reikalinga naujiems vartotojams, nes tie, kurie iš tikro skaito, tai jiems dzin, tas socialinis įrodymas.

Vieni skaito, nes kiti skaito, o kiti skaito, nes įdomu.

Toks tas dalykas.

Aišku sužavėti žmones neregėtomis temomis yra sunku, bet vistiek, socialinis įrodymas turi būti, nes iš karto duoda autoriaus patikimumą.

Tiesiog paprastą flag counterį užsimeti ir gerai, laikui bėgant jis surinks tuos skaičiukus ir tinklapis atrodys žymiai patikimesnis, nei jis būtų be tų skaičiukų.

Šitas dalykas veikia, nes tai yra žmogaus psichologija. Dauguma žmonių renkasi produktus pagal kitų rekomendacijas. O socialinis įrodymas rodo, kad kiti žmonės renkasi šitą produktą.

Aš buvau durnas, nes lankytojų matavimą uždėjau tik šiandien, reikėjo tai padaryti nuo tinklaraščio pradžios, dabar jau būtų nemaži skaičiai.

Bet ką padarysi.