Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-07-15

Parašyti rašto darbai: išlieka

Visus kūrėjus noriu nudžiuginti tuo, kad parašytas arba sukurtas menas išlieka!

Todėl nereikia liūdėti, jei kažkas šiandien nepaskaitė tavo tinklaraščio įrašo. Parašytas įrašas galioja tol, kol tinklaraštis yra aktyvus ir gyvas. To pasekoje įrašų kiekybė visada pritrauks skaitytojų masę. Kuo daugiau naudingų įrašų turi, tuo geriau.

Man vis atrodo, kad mano knyga, kurią parašiau dar 2013 metais buvo pats geriausias ilgametražis mano darbas. Aš jos niekur nereklamavau ir mano žiniomis į dieną ji gauna kelis paspaudimus. O tai yra pakankamai gerai.

Nereklamuojamos knygos irgi yra skaitomos, tik jas atrasti interneto platybėse yra daug sudėtingiau. Tas pats ir su mano tinklalapiu – aš jo nereklamuoju, todėl jis susilaukia mažo lankytojų srauto.

Viskas yra logiška, net ir geriems dalykams reikia reklamos, bet kadangi aš nesu marketingistas ir man reklamuoti nepatinka. Aš sau tai atleidžiu.

Mano pagrindinė aistra yra rašymas, todėl tik į tai ir koncentruojuosi.

Parašai raštą internetui ir jis laukia, kol jį ras tas, kam tas raštas yra aktualus. Šiais laikais rasti kažką įdomaus nėra taip ir sunku, tik reikia kažką gero įvesti į paieškos laukelį ir tu jau radai. Tačiau visiškai neįmanoma rasti to, ko tam internete nėra.

Mano galva, rašant gerą turinį auditorija susirinks savaime laikui bėgant. Aš jau bandžiau nusipirkti srauto į savo tinklaraštį, bet viskas nuėjo veltui. Tokį tinklaraštį kaip mano reikia rasti pačiam, kai laikas ateis.

Juk visi mano rašto darbai kabo parašyti internete – kas nori, tegul skaito. Kam neaktualu – tegul praleidžia.

Toks tas rašto privalumas, jis pastoviai generuoja srautą. Aišku to srauto nedaug, bet vistiek – vis geriau nei nieko.

Didžiausias minusas yra tas, kad pradedantys rašytojai nustoja rašyt. Būna randi neblogą tinklaraštį, o jis miręs – jo niekas nepildo. Parašai kažką autoriui, jei yra galimybė, dažniausiai – neatrašo.

Jei jau nori būti blogeris, turi pastoviai rašyti turinį, todėl būti blogeriu yra rašytojo pašaukimas, nes tik tas, kuriam patinka rašyti gali visą gyvenimą kurti turinį internetui.