Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-07-13

Ką internetas vadina "kokybišku tekstu"?

Aš nuolat naršau po įvairius tinklaraščius ir bandau suprasti, kas yra "teksto kokybė".

Ir pagaliau supratau.

  • Kokybiškas tekstas, tai toks tekstas, kuris pilnai ar iš dalies atsako į raktinę užklausą įvedusio asmens paiešką.
  • Nekokybiškas tekstas, tai toks tekstas, kurį autorius rašo savo malonumui ir neatsakinėja į jokių skaitytojų užklausas.
Matai, aš dabar galvoju. 

Pagal visus esamus standartus ir technikas – aš rašau nekokybišką turinį, nes aš nesu nusiteikęs atsakinėti į kažkokias užklausas ar padėti skaitytojui kažką atrasti ir suprasti.

Rašyti kokybišką tekstą, tai didelis ir daug pastangų reikalaujantis darbas.

Kai tuo tarpu rašyti paprastą tekstą yra per daug neįpareigojantis malonumas.

Interneto atžvilgiu kokybiškas tekstas, tai visokie how to create a blog, kas mano atžvilgiu yra visiškas techninis šūdas meno prasme, bet tai yra ką žmonės nori skaityti internete.

Kitu atžvilgiu mano nekokybiškas tekstas yra tiesiog skaitalas žmonėms, kurie iš tikro nori paskaityti, tačiau mano teksto nerasi suvedęs kažkaip ten specifiškai, aš nežinau, neįsivaizduoju kaip žmonės patenka į mano tinklaraštį – have no fucking clue.

Bet skaitalas su internetu nesiderina, nes internete niekas neskaito. Tame visas bajeris, nu nebent tas skaitalas labai aktualus.

Todėl kūrėjas, kuriam nusišikt ant skaitomumo ir jis nori tik rašyti – niekada neparašys gero ir kokybiško teksto Google atžvilgiu, skaityti mėgstančio asmens atžvilgiu tas tekstas gali būti šedevras, bet tik ne Google.

Iš esmės paieškos sistema sprendžia, kas bus populiarus rašytojas, o kas ne – jei tavo tinklaraštis neatitinka standarto ir ten ne tokie įrašai, kokių nori Google, tai tu niekada ir nepakilsi iš nematomumo.

Tokia ta tiesa, todėl aš ir sakau, kad internete yra vos keli tinklaraščiai, kurie yra verti skaitymo.

Visai neblogą tinklaraštį radau vakar, vadinasi – Raptitude.

Vienas iš nedaugelio tinklaraščių, kuriuos galima kartas nuo karto praversti – taip atrodo kokybiškas tekstas, nes tinklapis duoda žmonėms tai, ko jie ieško.

Padeda jiems tapti geresniais žmonėmis, nes mes nesame žmonės, o gyvuliai – kitaip tariant.