Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-07-18

Ką aš galvoju apie Acer Chromebook 14 CB3–431?

Acer Chromebook 14 CB3-431

Jei prie kompiuterio sėdi 30 minučių į dieną ir tik naršai, tai gal nieko, bet reikės bevielės pelytės, nes touchpadas yra visiškas šūdas. Juo neįmanoma naudotis arba aš esu žlobas debilas.

Kitas dalykas, kuris man nepatinka, kad dar nėra android appsų, jie kažkada turi atsirast, bet dar nėra.

Nėra normalios programos, kad įrašinėt webcam video ir dėt į youtube, tai naudojuosi native video recorder iš app store.

Kartais įrašyti video lagina ir jų neįmanoma žiūrėt.

Procesorius yra intel celeronas 1.6 dviejų branduolių, o dabartiniame amžiuje tai yra lėtas dalykas. Procesorius minimum turėtų būti i3 ar i5. Celeronas kaip taisyklė yra pats silpniausias mėšlas.

Vienas dalykas, kuris man patinka šiame kompiuteryje yra jo paprastumas ir dizainas, bet iš techninės pusės jis yra lėtas ir pastoviai užlūžta ir persikrauna. Paleidi daugiau tabų ir sminga kompiukas.

Kadangi aš naudoju kompą tik blogo rašymui ir muzikos klausimui, bei facebook, tai šitas kompas mano užgaidas patenkina.

Didelis privalumas yra tas, kad sistemos nereikia perrašinėt ir ji neužsikiša, o kompiukui sulėtėjus galima padaryt powerwash ir atstatyti į gamyklos parametrus vos per kelias minutes. Jokių tech žinių nereikalauja šitas kompas, tai yra vienintelis jo privalumas, bet čia chromeos privalumas, o ne pačio kompo.

Beje, ekranas nėra full hd, o tik 1366x768 pixelių, galima padidint arba pamažint, bet tada vaizdas išsikreipia ir pasidaro neoptimalus.

Aišku galima į jį įrašyti linux Ubuntu arba GalliumOS, bet aš labai abejoju, kad tai padarys kompiuterį kiek greitesniu.

IŠVADA

Jei turėčiau galimybę vėl pirkti kompiuterį, nepirkčiau chromeOS kompiuterių, nes jie nėra iki galo išbaigti ir juose pilna klaidų, kurios tik apsunkina darbą.

Pagal savo technines galimybes šitas kompiuteris vertas apie 100 eurų, nors jis naujas kainuoja apie 350 eurų. Kaina yra per didelė. Už tiek galima nusipirkti pilnai veikiantį ir naują windows stacionarų kompiuterį. Aišku aš nežinau, ar apsimoka čia lygint stacionarius su nešiojamais, bet jei žmogus nori blogą rašyt, tai šitas chromebookas pats tas, nes nieko daugiau su juo nepadarysi.

Pirkti neverta.