Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-07-18

Ir dar vienas jo supistas postas apie šaibų priklausomybę

Pasipriešinimas egzistuoja.

Šiaip mano blogą turėtų skaityti daxuja žmonių, nes nu aš gi zjbs pacanas.

Tada pist tavo svajonės įsiremia į realybę ir tu supranti, kad gal tu ir zjbs, bet kitiems taip neatrodo. Kiti galvoja – nu gal tu average, o gal tavo turinys šūdas.

Nieko čia iš tikro įspūdingo, nes visi blogai yra šūdas ir bybys žino, kas juos skaito.

Bet svarbiausia – neprarast noro kurti, numesti žmonėms kauliuką, kurį jie sučiulps ir pasakys ačiū. Visiems gi reikia vertės, visiems gi reikia naudos.

Jei aš mokėčiau, iš jūsų paimčiau visus pinigus, nes nu tipo jus man skolingi. Rašau jums į skolą, po to kai praturtėsit galėsit atsidėkoti – man, už visus tuos rašymo metus.

Bet su paaukojimais yra taip: kai žmogus paaukoja vieną kartą, jis kitą kartą neaukoja, nebent jis užsienietis su daug pinigų.

Pasakysiu atvirai, kas kam rūpi. Labiausiai visiems rūpi tie, kas moka šaibas, nes tu nuo šaibų esi priklausomas.

Jei tu dirbi kažką, kuri ten savo meną, būsi priklausomas nuo žmonių, kurie tau moka šaibas.

Jei tu dirbi darbe, kur bosas tau moka šaibas, tu būsi priklausomas nuo boso ir čiulpsi jam bybį darydamas viską ką jis sako.

Jei tau moka valstybė, sėdėsi namie ir nieko nedarysi, nes valstybė, tipo, nu jo, tavim rūpinasi.

Todėl nereikia man ir kitiems pisti proto, kad kažkokia nepriklausomybė egzistuoja, ir kad paprasti žmonės kažkam rūpi, nes tai yra šūdas, kuriuo tiki tik naivūs žmonės.