Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-06-03

Pozityvi energija yra varomasis variklis

Čia tokį trumpą palyginimą numesiu.


  • Aš galiu pasiekti savo tikslus ir tapti žinomu įrašyk ką nori.
  • Aš negaliu pasiekti savo tikslų ir negaliu tapti žinomu įrašyk ką nori.


Teigiamas požiūris į savo darbus leis tau būti nesustabdomu.

Problema daugumos kūrėjų atveju yra ta, kad jie išsibezda greičiau nei pasiekia laurus. Aišku gyvenimas nesąžiningas, bet darbo visi įdeda vienodai ar daugiau.

Teoriškai, egzistuoja kompensavimo dėsnis - kuris teigia, kad norint pasiekti savo tikslus turi padaryti daugiau nei gauni.

Ką pasėsi - tą ir pjausi.

Dar yra dėsnis Cause and Effect, čia kaip mes gyvename priežasties ir pasekmės dėsniais.

Sakoma, kad tam tikras veiksmas turi efektą, kurį galima nuspėti.

Aš asmeniškai kol kas neatradau tokio veiksmo, kuris turėtų labai gerą efektą mano gyvenime.

Nežinau kaip tu.

Aišku, mes teorijoje negyvenam - mes gyvenam praktikoje.

Tačiau pagal šiuos dėsnius - jei kursi kažką ilgą laiką - tai visata tavo darbą kompensuos, bet čia tik teorija - aš nežinau kaip visa tai praktikoje.

Man dar kol kas šlovės ir pinigų neatnešė šie dėsniai - nepaisant kiek valandų įdėjęs į rašymus.

Viskas aišku priklauso nuo kuriamos vertės, bet vistiek kažkiek sukuri - tai mano manymu turėtum kažką gauti.

Nesakau, kad visiškai nieko negavau - gavau drabužių už 60 eurų, 23,50 eur donate, bet tai ką aš žinau - neužtenka tiek.

Žodžiai daug ką keičia, todėl reikia nusiteikti kūrybai, o ne vartojimui - teoriškai, tas, kuris sukuria turėtų ir gauti.

Tačiau aš nežinau - gal atpildas bus po to. Čia nesuprasi, bet reikia bandyt - stengtis - ir daryt, nes nedarydamas tu pralaimėsi. Reikia varyt, o pozityvią energiją vartot kaip kurą.