Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-06-24

Darbai ir jų atlikimas

Kiekvienas iš mūsų gali susigalvoti projektą ir siekti jį įgyvendinti.

Geriausi projektai, tai, kas yra mūsų hobis - greičiausiai neduos mums pelno.

Bet aš asmeniškai tikiu, kad bet kokį kūrybinį hobį galima parversti pinigais. Tam tik reikia laiko.

Aišku, kas aš toks, kad mokyčiau apie pinigus.

Pasakysiu tik tiek, kad tas, kuris svajoja apie savo sistemos sukūrimą, ją dažniausiai ir sukuria.

Reikia dirbti ties gyvenimo projektu - visą gyvenimą.

Tinklaraštininkui tai rašymas, Statybininkui - statyba.

Atlikus vieną darbą reikia imtis kito, nes sistemoje, kuri remta pinigų rotacija reikia pastovių įplaukų.

Man asmeniškai gerai, kai yra visokių žmonių ir jie dirba visokius darbus, tai man leidžia susitelkti į rašymą, nes viskas pasaulyje padaryta, o mano tekstai dar ne parašyti.