Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-05-28

Vieniems, tai skaičiai - kitiems, tai žmonės.

Kalbant apie statistikas internete - pasakysiu tik tiek, kad kiekvieną skaičiu vertinu kaip potencialų skaitytoją, kuris skaitys mano tinklaraštį - kartais sunku suvokti, kad mano tinklaraštyje šį mėnesį buvo apie 12 tūkstančių žmonių.

Aišku skaičiais lengviau viską suprasti, kaip kas vyksta, bet nereikia pamiršti, kad tie skaičiai tai realūs žmonės, kurie irgi turi savo gyvenimus ir savo problemas.

Kiekvieno rašytojo darbas yra užpildyti tuštumą skaitytojo gyvenime.

Aišku, nors ir internete niekas neskaito, bet vistiek.

Aš galėčiau apsimesti, kad man tik skaičiai rūpi - didelis srautas, didelės pinigų konversijos ir kiti dalykai, tačiau tai nebūtų tiesa.

Man kaip rašytojui svarbu sukurti tekstą, kurį perskaitys bent vienas žmogus. O vienas žmogus tikrai skaito. Garbė tau, žmogau.

Aišku metai su puse rašymo ir žodžiu niekas nesigauna. Sunku suburti didelę masę žmonių, parašyti plačiai skaitomą tinklaraštį nesigauna. Bent jau kol kas.

Aš pastebėjau, kad mano temos nėra populiarios, todėl ir skaičiai maži.

Tačiau gerai yra turėti niche, nei general tinklaraštį.

Sakau, nevertinkit savo lankytojų vien tik skaičiais.

Masė žmonių yra visada - visokia