Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-05-27

Dvi savaitės adfly trafiko

Aš jau buvau sakęs, kad pirksiu adf.ly lankytojų srautą, bet manau reikia pažiūrėti ką gavau per dvi savaites.


Čia tiems, kas supranta. 

Vienu žodžiu iš 12 000+ vartotoju tik 45 susidomėjo ir paspaudė pažiūrėt tinklaraštį, o tai yra šūdų šūdas, net aš tokios prastos konversijos nesitikėjau, tuo labiau negavau jokių prenumeratorių ir taip toliau.

Šiam testui išmečiau 37$, įsivaizduoju kiek kebabų būčiau nusipirkęs.

Nu bet gyveni ir mokaisi.

Niekam nepatariu investuoti į adf.ly trafiką, nes tiesiog neapsimoka. Aš neįsivaizduoju kaip tas tinklapis išvis kažką uždirba ir kažkas reklamuoja.

Aišku, tai general srautas, bet, kad toks šūdas tai nesitikėjau.

Tikiuosi tu nekartosi mano klaidos ir pirksi kitokį srautą.

Matai su srautu yra taip, internete reklamuojas tik lašokai, kurių turinys negali prasimušti. Jau buvau pasimokęs, kad investuoti į tinklaraščio srautą neapsimoka, bet va nutariau pabandyti dar kartą ir vėl nusvilau.

Kaip aš suprantu - mano tinklaraštis nebus niekada populiarus, nes mano tematika nepopuliari ir labai nišinė.

Kito mėnesio dešimtą dieną baigsis visas srautas, tai manau papildomos 50 akių paskaitys tinklaraštį.

Mano galva, gerą tinklaraštį žmonės patys suranda, tas pats ir su mano youtube - niekam ten neįdomu yra kažkokie 480+ prenumeratorių, bet jie nelabai aktyvus.

Žodžiu mano svajonė būti žinomu tinklaraštininku žlugo. 

Žinoma misiją tęsiu, nepaisant skaitomumo, nes rašyti taigi pašaukimas, kurį reikia daryti.

Iš vienos pusės galvoju, kad suinteresuoti žmonės neranda tinklapio, o aš jų. 

Kitaip ir nepasakysi.