Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-05-08

Patikimas žmonėms, esminė taisyklė

Kol nesi socialinė išmata arba sociumo ignoruojamas žmogus, tol gerai.

Nesvarbu ką darysi - ar youtube, ar blogą, ar kokį podkastą. Turėsi save parduoti ir patikt žmonėms. O patikt žmonėms nėra taip lengva, niekas nemėgsta į rinką atėjusių naujokų, kurie neturi "pripažinto" produkto su begalė 5/5 apžvalgų.

Pasakysiu atvirai, egzistuoja tokia taisyklė: Law of averages

Patikimas, visada yra statistiškai įmanomas - nesvarbu koks tu žmogus, nesvarbu kaip tu save pateiki, kuo daugiau žmonių mato tavo interneto turinį ar tavo produktą, tuo didesnė tikimybė, kad tavo produktu susidomės žmonės linkę į naujus produktus, o vėliau prisijungs ir tie, kuriems reikia tų 5/5 apžvalgų.

Įmonei, kuri jau turi atpažįstamą brendą yra kiek lengviau įvesti naują produktą, nei naujam brendui įeiti į rinką siūlant kažką naujo ar alternatyvą.

Tas pats ir su youtuberiais, blogeriais, podkasteriais - jei tave rekomenduoja jau žinomas ir rinkoje "įsitvirtinęs" žmogus, tai tau viskas žymiai greičiau įvyks, bet jei tu pradedi nuo nulio - tau reikės ne vienus metus dirbti, kad tavo turinys būtų bent kažkiek įvertintas.

Kadangi pats internetas neturi jokių taisyklių, čia nėra kažkokios "How to" formulės, kurią pritaikant - sėkmė tavo rankose. Žmonės nelabai mėgsta naujų veidų, nes jais nepasitiki.

Jei jau pradėsi kurt kažkokį turinį ar produktą, tau beliks tik pirkti reklamą, o ji ne visada greitai konvertuoja. Srautas savaime dažniausiai neateina, bet tai irgi ne taisyklė.

Dar galiu paminėti ir Andrių Ramoną, sociumo atstumtą žmogų. Jis gi yra žinomas, bet kažkokio siekėjų srauto taip ir nesusilaukė - visi pažvengė ir užmiršo.

Supranti, jei tave žmonės išjungia iš sociumo, tai tu į jį nepateksi, kad ir kaip tu stengsiesi, kad ir ką tu darysi - čia jau toks likimas, bet visiems tiems, kurie nėra sociumo atmesti galioja Law of averages dėsnis, bet čia jau reikės srauto.

Niekas žmogui nedraudžia kurti turinio ne pagal raktažodžius, raktažodžiai naudojami vien tik tam, kad kiti sugebėtų rasti turinį per Google paieškos sistemą, bet jei tu rašai taip, kaip pats nori - o dauguma blogerių, net patys geriausi taip ir rašo. Pats geriausias tinklaraštis pasaulyje - rašomas ne pagal raktažodžius, bet kadangi jis turi savo auditoriją ir visi apie jį kalba - tai jam nėra ir prasmės rašyt pagal raktažodžius.

Tie kas mane skaito, tai žino apie ką aš, o naujokams pasakysiu, kad aš apie Seth Godin, esu ne vieną kartą jį minėjęs.

Kai eini netradiciniais gyvenimo keliais, tai arba būni užribyje arba esi visiems pavyzdys, o čia jau priklauso kaip sociumas į tave reaguos.

Žmogus turi būti cool, kad daugumai patiktų - tada iš tavęs viską perka, ir blogą tavo skaito ir kviečia kalbėt, o jei tu ne cool, tai tau kaip sakant pizdec. Niekas nenori prasidėt su ne cool žmonėmis.

Mano manymų, daugumos šitų "sėkmingų" interneto verslininkų problema yra tame, kad jie skuba parduoti ir visiškai nenori užsitarnauti žmonių pasitikėjimo - o iš tokių pardavėjų, dauguma, manau, neperka.

Viskas labai paprasta.

Galu gale - mums nereikia daugumos, mums reikia žmonių, kurie domisi tam tikrais dalykais. Mano manymu būti internetinio turinio kūrėju yra privilegija, o jei turi savo auditoriją, tai išvis gerai.