internauto monologai

Vadim Zeland ir manipuliacija realybe

Vadimas Zelandas dar vienas mokytojas, kuris moko, jog mes galime kontroliuoti realybę.

Aš aišku žiūrėjau vieną ar du jo video klipus ir galiu pasakyti tik tiek, kad šitas žmogus dar vienas aferistas, kuris uždirbo pinigų, nes parašė bestselerį apie realybės manipuliaciją.

Kiek supratau iš vaizdo įrašų - tai pasakysiu tik tiek, kad žmogus suka ratais ir nieko gero nepasako. Juk jis rašytojas, Juk jis galėtų nedaryti tų ilgų video įrašų ir pasakyti viską tiesiai šviesiai.

Aš pasakysiu atvirai - realybe manipuliuoti gal ir galima, bet realybės transerfingas yra opiumas liaudžiai. Graži pasaka, kuri suteikia vilties, lygiai taip pat kaip pasaka apie rojaus sodą ir apie patį rojų, kur žmonės bus nemirtingi ir taip toliau.

Realybę galima kontroliuoti tik savo pastangomis. Juk tam, kad gautum arbatos turi jos paprašyti arba pats pasidaryti, o jei sėdi namie, tai, kad ir kiek tu norėsi arbata pati nepasidarys. Tu pats turi imtis kažkokių veiksmų norėdamas gauti kažkokį rezultatą ir mažiausia ką reikia padaryti, tai pasakyti kažkam, kad kažkas padarytų tau arbatos. Aš aišku imu labai lengvus pavyzdžius, kad būtų lengva suprasti. Tu gali gauti tik tai, kas yra tavo jėgose, jei kažkas yra virš tavo sugebėjimų - tau reikės arba tobulinti save arba tu nieko negausi.

Vadimas aišku man sukėlė tokį smalsumą ir ryžausi penkiolika minučių paklausyti apie ką jis šneka, bet aš nusivyliau, nes tokią informaciją reikėtų sakyti tiesiai šviesiai be jokių išvedžiojimų - tačiau Vadimas nesugebėjo to padaryti. Knygos neskaičiau, ir jo pateikiami praktiniai pavyzdžiai yra tokie sudėtingi, kad praktiškai įsivaizduoti apie ką jis kalba yra neįmanoma.

Kodėl gi mūsų pirmieji filosofai nesugalvojo kažko panašaus į realybės transerfingą - ką gi jie nepastebėjo, kad realybe galima manipuliuoti? Vadimo rašinius ir pasakojimus pavadinčiau fantastika. Iš kur jis žino apie galimybių terpę ir apie tai, kad praeitis, dabartis ir ateitis yra vienu ir tuo pačiu metu ir iš kur jis žino, jog laikas yra iliuzija? Juk žmogus, jei jis gyventų iliuziniame laike, tai jis nesentų ir neaugtų - tačiau žmogus ir auga ir sensta ir galiausiai miršta. Juk jei nebūtų laiko, kad ir koks iliuzinis jis yra, tai žmogus gyventų amžinai.

Dar vienas dalykas, jei tarkim aš noriu, kad mano brolis nustotų gerti ar jis nustos? Juk mano norai, nieko bendro su juo neturi - jis irgi yra žmogus, kuris gyvena savo gyvenimą, tačiau mano ir jo realybė susikerta. Tad man tenka matyti, jo nesėkmes.

Juk jei gali kontroliuoti realybę, tai gali kontroliuoti ir kitus žmones - ar gi ne taip?

Reikalas tas, kad ko ko, bet kitų žmonių nepakontroliuosi - jei tai būtų galima lengvai padaryti, tai mes utopinėmis sąlygomis gyventume, kur visi draugiški ir taip toliau. Tai jei teoriškai galima sukurti sistemą, o praktiškai jinai yra utopinė - tai reiškia, kad niekas negali visiškai kontroliuoti realybės.

Dar jis kalba apie tai, kad yra trys likimo ar lemties variantai:
Viskas iš anksto yra nulemta.
Viskas priklauso nuo praeitų gyvenimų ir karmos.
Viskas priklauso nuo žmogaus pasirinkimų.
Ir jis sako, kad visi šie trys variantai yra teisingi, nes priklauso nuo pačio individo ir jo tikėjimo.

Bet jei tarkim aš tikiu, kad nėra gravitacijos, tai ką aš galiu šokti iš balkono ir man nieko nebus? Tikėjimas, ar kažkoks manymas, nekeičia realybės ir realybės dėsnių. Kaip gali vienas būdas būti taikomas vienam žmogui, o kitas būdas kitam žmogui, jei visi gyvename toje pačioje realybėje ir gimstame tomis pačiomis sąlygomis. Tai kaip nuo individo nuomonės gali kažkas skirtis ar keistis.

Aš nesuprantu, ir jei tu supranti, tai parašyk man komentarą su savo nuomone.