Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-03-18

Tu nori apkalbų

Pagrindinis dalykas internete yra burnos marketingas, kai žmonės apie tave kalba ir platina tavo įrašus.

Bet jei tavo raštas prastas, tai niekas nepastebės tavęs kaip rašytojo.

Tas užknisa.

Todėl ilgą laiką turi praktikuotis ir rašyti. Kuo daugiau tu rašai, tuo labiau tu tobulėji.

Aišku viskas yra pateikimas, o ne pats turinys.

Aš pavyzdžiui savo turinio nepateikiu skaniai - aš rašau taip, kaip man atrodo teisingiausia.

Bet metus parašęs supratau, kad apie mane nelabai kas kalba - gal dėl to, kad Lietuvoje blogosfera mirusi. Visi geri blogai mirę ir jie nekalba apie mane.

O gal aš toks prastas rašytojas apie kurį neverta kalbėt.

Aš iš tikro nežinau kur čia problema, nes pas mane tinklaraštyje įrašų tik daugėja, o srautas išlieka tas pats.

Aišku aš neužsiimu jokia reklama ir tikiuosi kad tinklaraštis išpopuliarės savaime. Visgi ateina nauji žmonės, yra ir seniai besilankančiu, kurie užsuka į mano tinklaraštį.

Bet be apkalbų tu niekur nenuvažiuosi.

Norėčiau 100 lankytojų į dieną, bet manau su laiku taip atsitiks.

Matyt neužtenka metus rašyti tinklaraščio - nu ką, aš turiu tikslą dabar mano tikslas 100 lankytojų į dieną. Ir rašysiu, kol tą tikslą pasieksiu.

Iš kitos pusės nereklamuot yra tikra bauda, bet manau gerus dalykus žmonės randa savaime. Geri dalykai patys išsireklamuoja.

Mano pagrindinė veikla yra tinklaraštininkas, be to aš daugiau nieko nedarau - tik kartais kokį video įdedu į internetą.

Kai pasieksiu 100 žmonių tikslą būtinai pasigirsiu.

Bet spėju tai bus negreitai.

Rašyti, rašyti ir rašyti.

Praktikuotis