internauto monologai

Tikėk savo idėjomis

Žinai, kai pradedi rašyt į internetą - tu nusivilsi, nes per pirmus metus skaitomumo negausi - jei nereklamuoji savo blogo.

Pripažinkim, visas srautas ateina iš Google, o ne iš kažkur kitur.

Pirmi mano metai buvo kiek beviltiški, nors aš jau visur rašau apie 5 metus. Šitam blogui jau metai su viršum.

Ką aš noriu pasakyt yra tai, kad jei tavęs niekas neskaito šiandien, tai dar nereiškia, kad tavęs neskaitys po dešimt rašymo metų.

Pilnas internetas tokių grafikų, tai reiškia, kad savo tinklaraštį reikia "pastatyti". Kurti turinį nepriklausomai nuo rezultatų.

Pirmi metai mane vertė jaustis beviltišku rašytoju. Man vis atrodė, kam aš rašau, kam visa tai.

Koks iš manęs rašytojas, jei mane skaito tik keli žmonės.

Bet reikia pripažinti, kad tikėjimas savo idėja yra svarbiausias dalykas. Gal šiandien nesu skaitomas ar žinomas tinklaraštininkas, bet aš neatmetu ateities perspektyvos.

Rašyti tinklaraštį yra neįkainojama patirtis.

Tą reikia suprasti.

Todėl svarbu yra tikėti savo idėjomis, nes jos ne visada realizuojasi iš karto. Internetas pilnas pasisakymu, kad žmonėms tinklaraštis pakeitė gyvenimą.

Manau šitas tinklaraštis pakeis ir mano gyvenimą - ateityje.

Aš aišku atsiprašau, kad rašau vis apie save, bet tai yra ką daro blogeriai. Galima sakyti, kad aš esu narcizas - vis aš, aš, aš.

Po to kai šitas tinklaraštis iškils iš masės - aš žinosiu, kad dariau, tai ką reikia. Ilgalaikės investicijos visada atsiperka.

Nereikia pamiršti rašyti to, ką žmonės nori skaityti - reikia daryti raktažodžių analizę ir rašyti pagal duotus raktažodžius. Jei žmogus neįves užklausos į Google - tavo tinklaraščio niekas neras, o ką jau kalbėti apie konkurenciją ir panašius įrašus iš kitų žmonių.

Kitas dalykas yra tas, kad kiekvienais metais Google gauna 25% naujų raktažodžių. Tai mes nežinome ko ateityje ieškos žmonės.

Aš prisipažinsiu - savo tinklaraštyje retai kada naudoju raktažodžius, bet reikia pasistengti dar labiau.

Mes visi galime rašyti ir manau, kad tą reikia daugumai daryti. Kuo daugiau blogerių Lietuvoje tuo geriau, nes lietuviškame internete išvis nėra ką skaityti. Dar nereikia atmesti fakto, kad tie, kas moka anglų kalba užklausas rašo angliškai. O anglų kalbą moka visi, kurie yra kiek pažengę.

Tikėjimas savo idėja yra vienintelis aspektas, kuris tave pratemps pro visokias negandas.

Čia nebūtinai svarbu rašyme, tai svarbu visuose gyvenimo aspektuose. Netikėsi - nežengsi į priekį.

Todėl turi tikėti nepaisant esamų rezultatų.

Aš jei būčiau prieš penkis metus žinojęs, ką man daryt blogosferoje - jaučiu jau būčiau pasiekęs tam tikrą tašką, kai aš jau ne "nežinomas" blogeris, o pažengęs.

Bet ką padarysi. Gyveni ir mokaisi.

Šiandien jau žinau ką ir kaip turiu daryti ir tas iš tikro džiugina.

Dabar viskas priklauso nuo laiko ir įdirbio.

Savo idėją visada reikia įdirbt - tai yra faktas.

Sėkmės.