internauto monologai

Svarbiausias internetinės rinkodaros aspektas

Galima sukurti paprastą tinklapį: kaip elektronikosremontas.lt, galima savo facebooką vadinti pigus kompiuterių remontas.

Tačiau svarbiausia internetinėje rinkodaroje sukurti prekinį ženklą, kuris bus nuolatos tobulinamas.

Jei savo įmonę vadinsi paprastai, tai iš šimtų rezultatų tavęs niekas neras. Aš pats bandžiau surasti internete savo įmonę, kurioje dirbsiu ir man nepavyko, nes nėra prekinio ženklo, kuriuo pagalba būtų galima rasti saloną.

Prekinis ženklas gali būti vardas ir pavardė, išgalvotas koks nors žodis, bet svarbiausia, kad prekinis ženklas būtų lengvai įsimenamas ir išskirtinis.

Reikia aišku sukurti išskirtinį dizainą savo tinklalapyje, tačiau ne visi salonai turi tam lėšų. Dizainas turėtų būti jaukus ir patikimas bei pranašaujantis gerą rezultatą užsisakius kokias nors prekes ar paslaugas. Tai galima padaryti savo tinklapyje įsidiegus Wordpress CMS, kuri yra nemokama ir turi begalę nemokamų dizainų, kuriuos galima modifikuoti ir išsiversti į Lietuvių kalbą.

Tinklapio navigacija turi būti aiški, turi būti nurodytas darbo laikas ir kontaktai bei adresas Google Maps žemėlapyje. Būtų neblogai kokybiška pastato nuotrauka.

Šiais laikais neturint brendo toli neprasisuksi, nes brendas suteikia daugiau patikimumo. Brendas tai yra veiklos vardas, kuriuo veikla prisiima atsakomybę internetinėje erdvėje. Nes jei paprastai pavadinsi, tai kažkas užrašys tavo biuro adresą ir paliks blogą atsiliepimą, o po to tas adresas liks internete visam laikui ir jei kažkas užklaus apie įmonę tokiu ir tokiu adresu ten visada bus blogas atsiliepimas, nesvarbu kokia įmonė ten bus. Nuo to teoriškai turėtų kristi nuomos kaina, nes atsiliepimai daro savo.

Todėl kiekvienas pradedantysis vadovas, savininkas ar dirbantis ant savęs žmogus turėtų susirūpinti savo išvaizda internetinėje erdvėje. Aišku, kartais atrodo, jog investuoti į tinklapį neapsimoka, tačiau reikia atminti, jog tinklapis, tai internetinis nekilnojamas turtas, kurį suprogramavus jis liks visą laiką ir jo keisti nereikės, jei nebus poreikio. Todėl investuoti į internetinį puslapį apsimoka. Reikia, kad būtų unikalus dizainas, arba toks, kokio nėra pas konkurentus, nes jei tinklapiai atrodo vienodai - kvepia klasta.

Prekinį ženklą sukurti didelių bėdų nėra, sunkiau pelnyti pastovių klientų srautą ir nepriekaištingą reputaciją.

Pasakysiu tik tiek: kad esmė yra ne pigume, žmonės gali sumokėti ir daugiau. Žmonės perka istorijas, todėl turėti tinklapyje savo istoriją yra didelis privalumas, galima papasakoti kaip prasidėjo įmonės veikla. Būtinai reikėtų pasisakyti kokie žmonės sėdi už prekinio ženklo, nes jei kažkas atsitiks blogai - turi būti žmogus, kuris prisiims visą atsakomybę. Visos stambios kompanijos taip daro, nes dabar - verslas yra asmeniškas dalykas, joks jaunuolis nenorės turėti reikalų su įmone, kur jis nežino savininko ir ten dirbančiųjų žmonių.