internauto monologai

Kokios turėtų būti reklamos interneto skelbimų lentose, Google Adwords bei Facebook tinkluose

Reklama reklamai nelygi, viena reklama veikia žmones efektyviai, kita pasyviai.

Svarbiausia, internete segmentuoti savo klientų srautą, jei dirbi šeškinėje - tai turi koncentruotis į žmones, kurie gyvena šeškinėje. Turi visus kitus žmones atstumti, nes reikia suprasti, jog visiems neįtiksi - vieniems tavo įmonė bus per toli, kitiems dar kokių nors bėdų bus.

Matai, skelbimų lentose yra sumestos visos reklamos ir ten bus visi tavo konkurentai nori tu to ar nenori. Todėl skelbimą reikia padaryti iššaukiantį kokią nors emociją. Neigiamą ar teigiamą nėra labai svarbu, svarbiausia, kad būtų ta emocija. Nes dažniausiai, kai pažiūri į skelbimus, tai visi jie yra vienodi - jokio kūrybiškumo. Visi tuos kompiuterius taiso, vieni atvažiuoja į namus, kiti ne ir taip toliau ir kiekvienas nori gauti visus galimus klientus. Tačiau esmė yra ne klientų kiekyje, o pastoviame sraute - žmonės turėtų pastoviai reaguoti į tavo reklamą ir užeiti į tavo puslapį.

Yra CPC reklamos ir ten svarbiausiai aiškiai nurodyti kokių klientų tu nori - iš kokios lokacijos, nes jei tavo reklamą spaudinės tau nepotencialūs klientai, tai tu tiesiog nusvilsi. Todėl geriausia yra atriboti tuos, kurie tau netinka ir yra per toli ar dar dėl kokių nors priežasčių tau netinka.

Aptarnauti visus yra labai didelis darbas, juk klientas nevažiuos iš Fabijoniškių į Šeškinę, kad pataisytų savo kompiuterį, todėl savo skelbime galėtum parašyti taip: "Sutvarkysim tavo kompiuterį Šeškinėje" ir tokiu būdu tu atsikratysi tų žmonių, kurie yra iš Fabijoniškių ir jie nespaus tavo reklamos bei sutaupys tavo pinigus. Reikia atminti, kad CPC reklamose tu moki už reklamos paspaudimus - tai jei spaudinės netinkami žmonės tu išleisi dienos biudžetą ir tiek.

Esminis reklamos aspektas yra ROI, kitaip tariant investavimo atpildas. Jei tu leidi pinigus, o klientų srautas nepasirodo, tai reiškia, jog ta reklama yra neverta investicijos. Visi gali išleisti didelius pinigus reklamai, bet esmė yra rezultate - kiek tu gauni pinigų po investavimo, nes jei neatsiperka - tai kam investuoti? Reikia ieškoti kitų būdų kaip pritraukti klientą, aišku investuoti reikės, tačiau reikia suprasti, jog reklama reklamai nelygi.

Ir kiekvienas verslininkas turėtų domėtis iš kur jo srautas ateina. Ar tai reklamos skelbiu.lt sistemoje ar tai reklama Google Adwords ar tai Facebook reklama. Todėl visą internetinį srautą reikėtų nukreipti į savo tinklalapį, kur yra visa informacija apie tavo verslą bei ten įdiegti Google Analytics ir tiesiog laikas nuo laiko stebėti duomenis, iš kur srautas, kiek laiko vidutiniškai žmogus praleidžia tavo tinklapyje ir tą visą informaciją sisteminti ir daryti kažkokias išvadas.

Su reklama galima neblogai nusvilti. Ir dar vienas dalykas dėl kurio CPC yra gerai, jei žmonės nespaudžia reklamos, tai dar nereiškia, jog jie jos nemato. Reklama vistiek įlenda į pasąmone ir reikalui esant ją žmonės atsimins.