internauto monologai

Kodėl gera būti tinginiu arba tinginys versle


Žinot, tinginiai yra patys normaliausi žmonės pasaulyje, todėl, kad tikras tinginys visada ras išeitį kaip dirbti mažiau, kaip išvengti didelių kompanijos išlaidų ir tikras tinginys yra pats geriausias strategas pasaulyje.

Tingėti - kaifas.

Yra pozicijų, kurias gali dirbti tik tinginiai - nes reikia pripažinti, kad pasaulis progresuoja ne dėl darbščių žmonių, o dėl tinginių, kurie nuolat ieško būdų kaip kažko nedaryti. Aišku tingėjimas ir intelektas yra dvi sudedamosios dalys ir rezultate turime produktyvų tinginį.

Aš kiek save atsimenu - visada buvau tinginys, nenorėjau aš dirbti ir visada surasdavau būdą kaip dirbti mažiau, aišku, kartais nusivažiuodavau iki visiško nedarbo ir nieko neveikimo, bet tai jau praeityje.

Nuo antradienio turėčiau pradėti dirbti kompiuterių taisyklos salone, kuri yra lyg ir šaraškinų kontora ir ten būsiu kompiuterių priėmėjas.

Tai ką aš greičiausiai darysiu darbe: sėdėsiu facebooke ir lauksiu kol ateis žmonės, kurie norės susitaisyti kompiuterį. Priimsiu kompiuterį, išrašysiu kompiuterio priėmimo aktą ir viskas, toliau sėdėsiu facebooke. Aišku, kai bus užklausa, tai įrašysiu piratinį Windows į kompiuterį, nes pripažinkim niekas šimtą eurų už legalius Windows nemokės. Visa Lietuva sėdi su nelegaliais Windows.

Kažkaip aš nematau perspektyvos kompiuterių taisymo srityje, aišku kompus taisys žmonės, bet kai pažiūrėjau setup.lt tinklapio srautą - tai ten tik 50~ žmonių per dieną, o jis yra pats pirmas puslapis, be reklamos, kurį išmeta Google paieškos sistemoje parašius žodį "kompiuterių remontas".

Kas tuos kompiuterius taiso, visi juos išmeta arba priduoda ant dalių, o taiso tik tie, kurie neturi pinigų naujam kompiuteriui. Per savo dešimt ar penkiolika metų kol turiu kompiuterį niekada nenešiau taisyti, nes jie tiesiog negenda taip dažnai kaip norėtųsi. Pirmi kompai buvo nepatvarūs, o dabar - tai brūžinu kompą jau kokius penkis metus 12-16 valandų per dieną, kasdien ir jokių problemų jis neturi.

Jei Amerikoje numirė kompiuterių remontas, tai numirs ir Lietuvoje - reikia tik palaukti, ne už ilgo kompiuteriai bus tokie pigūs, kad kiekvienas turės ne po vieną, o po kokius penkis - visoms gyvenimo progoms.

Pagal mano filosofiją yra taip: jei kažkas nori sumokėti man pinigus už tai, kad darbe sėdžiu ir aptarnauju klientus, tai aš tuos pinigus su mielu noru paimsiu. Man tai koks skirtumas kur sėdėt, ar namie ar darbe. Nėra visiškai jokio skirtumo. O pinigai, pinigai pravers, gal nusipirksiu geresnį kompą, kad galėčiau žaidimus palošt laisvalaikiu, o gal nepirksiu, nes kažkaip gaila leist pinigus ant to kompo, kai žinau, jog žaidimai lėvoki dabar. Nelabai kabina tie žaidimai.

Jau seniai kažką žaidžiau ir jaučiau tikrą ir ilgalaikį malonumą - aš tiesiog pradėjau tingėt ir galvot kaip ten žaist, man žaidimai pasidarė per sunkūs ir neįdomūs, neverti pastangų, kad juos išmokt žaist, o seniau tai buvau geimeris. Žaisdavau Diablo II kiekvieną dieną, kol chebros buvo, o dabar net ir D2 neįdomu lošt, nes nėra kolektyvo su kuriuo mes pliekdavome.

Tikras tinginys gali tapti rašytoju, nes rašant išvis dirbt nereikia, aišku tik mintis reikia išdėstyt ir tiek, bet kam rašyt - jei galima nerašyt