Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-03-22

Kaip surinkti lojalių fanų bazę?

Suformuoti srautą į savo tinklaraštį gal nėra taip sunku, tačiau esmė visgi yra lojalūs lankytojai, kurie tavim tiki ir nori tau padėti, tiek iš populiarėti, tiek nupirkti tavo produktą - jei tokį turi.

Fanų bazę suformuoti trunka ilgą laiką. Aišku reikia reklamuoti ir kišti savo raštą visiems iš eilės, nes šiame pasaulyje laimi tas, kuris garsiau rėkia.

Todėl iš esmės tu turi susistatyti prioritetus.

Kas svarbiausia tavo tinklaraštyje: ar išsakyti savo nuomonę ir rašyti pramogai, ar visgi atsakinėti į lankytojų klausimus ir užduoti jiems tokius klausimus, kurių jie nesitiki.

Laikas aišku parodys, kas čia populiarus blogeris, kas vertas dėmesio, o kas ne. Bet jei tu turi dešimt lojalių fanų, kurie reguliariai tave skaito - tu turi gerą tinklaraštį, nes pasaulyje ir taip daug tinklaraščių ir kasdien atsiranda nauji - dar kiek mirusių tinklaraščių, kurių informacija yra paieškos sistemos rezultatuose.

Esminis dalykas, yra kontakto užmezgimas su žmogumi. Reikia pasirodyti patikimu žmogumi, kuris nepaves. Nes žmonės nemėgsta apsišaukėlių ir aferistų bei kitokio plauko žūlikų.

Žinoma lojalius fanus rasi tik tada, kai turėsi pakankamai materialo savo archyve, kai bus ką jiems paskaityti. Jei turėsi kokius 3 įrašus, tai greičiausiai neturėsi lojalių fanų. Geriausi tinklaraščiai turi virš 2500 - 5000+ įrašų ir kasdien jų daugėja.

Ir tau, kol pasieksi tam tikrą auditoriją reikės rašyti apie metus, reklamuoti ir turėti kažkokį marketingo planą, nebent esi kaip aš dėjęs skersą ir tau svarbiausia rašyti savo skaitytojams.

Nėra taip, kad tu rašysi ir susiformuos auditorija savaime, taip aišku gali būti, bet tas užtruks apie 10 metų ir tiek rašyti be jokio atpildo manau užknistų kiekvieną.

Esmė, kad reikia būti pačiam lojaliu savo skaitytojams ir juos statyti į pirmą vietą.

Laimi tik tie, kurie yra patikimi. Aišku gali kišt pinigus į savo tinklaraštį, bet jei neplanuoji iš jo užsidirbt, tai koks tau skirtumas kiek jis turi skaitytojų? Neinvestuok į tai, iš ko neuždirbsi - daug kartų tą dariau ir tik po to supratau, kad neapsimoka - tad nedaryk mano klaidos.

Aš turiu apie dešimt ar daugiau lojalių skaitytojų ir šiuolaikiniame internete to užtenka. Net jei turėtum vieną skaitytoją to užtektų, nes rašyti vienam yra tas pats kas rašyti milijonui.

Iš kurios pusės bežiūrėsi - vistiek įsiremsi į tai, kad reikia daug rašyti.

Nes tik rašydamas žmonėms, laimėsi rašytojo žaidimą ir susirinksi lojalių fanų.