Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-03-20

Kaip atskirt sapną nuo realybės aka lucid dream

Sąmoningai sapnuoti sugeba retas kuris žmogus.

Man dėl vaistų būna ryškūs sapnai (vivid dreams)

Tai pirmas dalykas ką aš padarau, tai įsitikinu ar nesu realybėje.

Tai aišku yra individualu, bet aš pažiūriu šviesos jungiklį - jei įjungus šviesą neužsidega - žinau, kad esu sapnų pasaulyje.

Po to patikrinu kompiuterį - kompiuteryje kaip visada būna visokios nesąmonės ir jis nepanašus į mano kompiuterį. Dažnai būna kitaip sustatyti baldai, jei sapnuoji savo kambarį.

Ir trečias dalykas, kurį visada padarau, tai pabandau atsiminti - kaip atsidūriau sapne ir niekada nepavyksta atsiminti sapno pradžios - visada atsimenu sapno vidurį ir pabaigą. Tai yra minėta Inception filme.

To pasekoje įsitikinu, kad esu sapnų pasaulyje ir pilnai suvokiu, kad sapnuoju.

Kitas dalykas yra užrašyti numerį ir jį pasižiūrėti vėl - skaičiai būna bet kokie, ne tokie kokius užrašei.

Dar geras dalykas yra pabandyti parašyti kažką sapno kompiuteryje - jei klaviatūra rašo ne tai, ką nori - tu garantuotai sapne.

Sugebant būti sąmoningu sapne galima analizuoti sapną, nors visi tie sapnų kalendoriai rašo nesąmones - man niekada nebūna taip, kaip rašo sapnų žinynas.

Sapnas yra individualus reikalas. Kiekvienam skirtingai.

Geras dalykas sapne pasiklausti datos. Būna įvairių datų. Geras dalykas pasiklausti savo vardo - nes yra tekę būti su svetimu vardu - svetimam kūne.

Yra tekę matyti save trečiuoju asmeniu.

Žodžiu lucid dreamint yra fainas reikalas, jei kas turit klausimų kaip sąmoningai sapnuoti - rašykit.