internauto monologai

Jei nėra jėgų "keisti"

Gyvenimas sėslus, ir norint kažką pakeisti reikia pačiam keistis - tai yra faktas.

Bet kaip gerai gyventi komforte, kad nesinori nieko keisti - yra kaip yra.

Aš puikiai suprantu, kad žmonės gyvena tam komforte ir jiems gerai.

Savo gyvenimą sustato pagal algą.

Ir man sunku sakyti žmogui - tiesiog uždirbk daugiau.

Aš nesu tas motyvacinių straipsnių rašytojas - kuris sako daugiau, geriau ir daryk kažką.

Kiekvienas žmogus puikiai žino ką jam daryti - tą jis ir daro.

Tačiau žinai visada norisi daugiau, tai ką gali gauti iš civilizacijos yra beveik neribota materialiąja prasme, tačiau žinai - viskas turi savo kainą.

Kad padaryti pokytį - reikia gimti talentingu. Reikia būti pastebėtu.

Ne kad "profesionalai" atrankos metu pastebėtų, bet, kad žmonės pastebėtų ir įvertintu.

Lengva sakyti žmogui daryk tą - daryk aną, bet viskas susisuka į sveikatą.

Jei turi sveikatos - gyvensi geriau nei tas, kuris jos neturi.

O jei neturi - tai jau kita istorija.

Nepakeisi ir neišgysi - jei sveikatos neturi.

Aš tarkim neturiu sveikatos ir man labai sunku rašyti ir šiaip blaiviai mąstyti, geriau neturėčiau kojos, nei dabar psichine ligą turiu.