Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-02-13

Overnight Success

Naktinė sėkmė yra reali, tačiau dauguma žmonių tam ruošiasi nuo vienerių iki daugiau nei dvidešimt metų.

Esmė yra pasiruošimas, tai nereiškia, kad tu kažką padarai ir per naktį jau esi sėkmingas.

Greitai bus metai, kaip rašau šitą blogą ir populiarumu jis nekvepia, tačiau įdėtas įdirbis valandų valandos rašymo turi kažkada atsipirkt.

Aš tikrai netikiu, kad įdėtas darbas niekada neatsipirks. Tiesiog gal dar reikia laiko - žinant faktą, kad ne viskas taip greitai. Aišku, kai kurie išpopuliarėja greičiau - kiti lėčiau, bet visa esmė yra tame, kad reikia padaryti įdirbį kažkokį - be įdirbio tu neišpopuliarėsi.

Reikia ir marketingu užsiimt ir kitais dalykais.

Tikiu, kad savo imperiją reikia statyt lėtai ilgai ir užtikrintai, tačiau būna akimirkų, kai tiesiog nusibosta kariauti su realybe ir norisi pasiduoti, bet kai pagalvoji - kam tiek ilgai dirbti, kad pasiduoti ir ant pačio galo nieko neturėti.

Aišku darydamas kažką, tai tu negauni jokių garantijų, kad pasiseks.

Tiek daug laiko sukišta - ir tu visiškai nieko už tai negauni, tai pala - kur tas kompensavimo dėsnis?

Juk kodai, kuriuos sukiši į matricą su kažkuo rezonuoja.

Mano problema šiuo metu yra ta, kad mano įrašų neranda reikiami žmonės. Google paieškos sistema mano blogo nevertina, tačiau, kai pradės jį vertint tada ir atsiras srautas - nepamirškim tokio dalyko, kad aš savo įrašų nereklamuoju ir niekam nekišu - tikiu, kad tie, kurie norės mane surast - suras.

Neužtenka būti žinomu, reikia būti populiaru ir turėti savo auditoriją - tik tada pasirodys kažkokie pinigai, kažkokia sėkmė ir taip toliau.

O tada, kai ateis laikas išpopuliarėsi per naktį.