internauto monologai

Kūrva...

... yra kūrva, nes ji prisitaikė prie gyvenimo.

Tie visi, kurie sako, kad mes galime pakeisti gyvenimą ir realizuoti kiekvieną savo svajonę smulkiai klysta.

Jei tu gyvenai ir pastoviai dariai tas pačias klaidas - tu gero gyvenimo neturėsi, kad ir kiek norėsi.

Vieni gabesni, kiti silpnesni, treti gimsta su ligom ir ką tu padarysi.

Jei nenori kažko daryt, tai ir nedarai - kas tau pasakys kaip reikia nugyvent gerą gyvenimą. Gimtum turčių ar karalių šeimoje - niekas tau nesakytų, kad blogai gyveni - galėtum bybį voliot, būt rašytojas ar kitaip.

Esmė yra ne tai, ką tu darai, o tai, ką pasaulis leidžia tau daryti. Yra dalykai, kurių mes tiesiog negalime padaryt. Negalime skraidyti, bet galime skristi.

Protingi žmonės keičia pasaulį, o tie, kas yra mažiau protingesni - prie jo prisitaiko.

Supratęs, kad viskas pasaulyje yra sukūrta - aš supratau, kad kūrybai kažkokiai ar dar kažkam - neturiu smegenų. Negalėčiau, net degtuko sukurti, nes nemoku.

Viską, kuria programa, kurioje mes gyvename. Toks jausmas, kad kiekvienas turi savo misiją, o pasaulio išskirtiniai žmonės iškreipia realybę ir sudaro įspūdį, kad kiekvienas gali pasiekt savo svajones ir taip toliau.

Aišku, parašyk bestselerį ir būsi milijonierius, bet parašo kažką gero tik gyvenimo ir išsilavinimo bei fantazijos nestygstantys žmonės. Visi kiti, tame tarpe ir aš rašau šūdą, kuris patinka tik jiems patiems.

Žmonės beleko neskaito, yra tam tikri standartai į kuriuos reikia taikyt, bet žinai jei taikysi, kad patiktų, tai išduosi pats save.

Jei aš neskaitau knygų, tai dar nereiškia, kad jos visos lėvos, yra tiesiog žmonės, kurie mėgsta skaityti ir skaito. Man patinka youtube žiūrėt, nes per video kažkaip kitaip nei knygoje. Čia gal dėl to, kad nerandu to, kas man patiktų ir man lengviau yra parašyti nei kažką rasti savo stiliuje.

Čia yra sunku, kai tavo skonis skiriasi nuo masės žmonių.

Tu nieko nepadarysi, kad pas tave kitos vertybės, kitoks požiūris į gyvenimą ir taip toliau, bet tai dar nereiškia, kad tu negali iškišt į pasaulį savo knygos - kaip ją įvertins, jau čia ne nuo tavęs priklauso.

Didžioji žmonių dalis sprendžia, kas yra populiaru, kas yra sėkminga ir taip toliau.

Įsivaizduok, jei aš rašyčiau knygas ar tekstus, kuriuose sakyčiau, kad gyvenimo negalima pakeisti, reikia tiesiog prisitaikyti prie realybės ir tiek. Pisčiau protą, kad žmonės gyvena programoje, kuri veikia tam tikra tvarka - argi kas mane skaitytų?

O jei rašyčiau tokias knygas, kurios žmones įkvepia pripasakočiau įvairių dalykų ir taip toliau - tada juk būtų kitoks rezultatas, bet žmogus negali parašyti to, kuo pats netiki.

Ir jei rašysi tas įkvepiančias knygas, tai būsi toks pats rašytojas kaip ir kiti.

Viskas priklauso nuo pamatinių žmogaus vertybių, jei žmogus netiki tuo ką tu jam sakai - tu niekaip jam neįkiši informacijos jis tiesiog išmes ar išjungs knygą ir tiek.

Kiekvienam tikėjimui vis kitokia knyga. Juk jei aš esu nereligingas - aš nepulsiu skaityt biblijos paistalų ar ten korano ar dar kokios religinės knygos, nes viskas drumsčia protą.

Yra dalykai, kurie tiesiog nėra man skirti ir tiek - nieko įspūdingo tame nėra.