internauto monologai

Kai nėra konkurencijos - tu automatiškai laimi

Geras dalykas žinoti, kad lietuviai beveik nerašo blogų - blogai buvo kažkada populiarūs ir labai daug žmonių rašė, bet po kelerių metų rašo tik patys geriausi.

Kai nėra konkurentų - tu laimi beveik viskame ką darai. Aišku, jei nėra konkurentų - gal nėra ir paklausos. Tačiau raštui, ar kitokiam dalykui kurį tu gerai išmanai visada atsiras paklausa. Gal ji nedrastiška.

Tačiau gerus dalykus žmonės vertina ir tai yra svarbiausia.

Tai, kad daugelis žmonių renkasi nerašyti Lietuviško tinklaraščio suteikia man kaip "blogeriui grafomanui" didelį postūmį į priekį.

Aišku aš nežinau kiek laiko truks mano "nežinoma" kelionė. Nežinau kiek laiko šitas tinklaraštis bus nepopuliarus. Bet vieną dalyką aš žinau - ilgalaikės investicijos visada atsiperka.

Tai faktas.

Kai kiti neįvertina arba nuvertina tai, ką gali suteikti tinklaraštis asmeniniam gyvenimui arba profesinei karjerai - tu gauni didelį privalumą.

Žmonės mėgsta skaityti, žmonės ieško alternatyvios informacijos.

Tai seniai žinomas faktas.

Todėl dabar reikia kažkaip pasiruošti dideliam skaitytojų antplūdžiui, nes sėkmė jau ne už kalnų.

Būna taip negauni metus ar du srauto, o tada tik pist ir pakyla viskas. Todėl reikia kantriai laukti ir tikėtis, kad Google įvertins mano tinklaraštį ir aš susilauksiu daugiau skaitytojų per ateinančius penkis metus.

Negali taip būti, kad didėjant turinio kiekiui srautas išliktų tas pats. Srautas sąlyginai didėja nuo turinio kiekio, tad kiekvienas įrašas turi galimybę atsirasti paieškos rezultatuose.

Tai yra svarbu, tiek man - tiek skaitytojui. Nes skaitytojas turi rasti, tai ką aš jam rašau.

Ir kai niekas kitas nerašo - jų turinys Google akivaizdoje nuvertėja, nes šis paieškos variklis mėgsta šviežia turinį - jie mėgsta, kai tinklaraštis yra atnaujinamas dažnai.

Faktas.

Kitas aspektas yra nuorodos į tavo tinklaraštį, kuo daugiau išorinių tinklapių nukreipia srautą į tavo tinklapį - tuo geriau tau, nes tau gauni taip vadinamą: pagerank. Aišku užtenka vieno gero tinklapio ar kelių gerų, kad tavo tinklapis įgautų statusą. Bet taip vargu ar bus, o gal - kas čia žino.

Reikalas tas, kad nesant konkurencijai tu gauni žiauriai didelę galimybę būti pastebėtu.

Internete žinomumas yra viskas. Kai tave žmonės žino - jie apie tave kalba ir tai tau sukuria tam tikrą statusą.

Šiuo metu Youtube tinklapyje sekasi geriau, nes tai geresnė platforma nei pavienis tinklaraštis, bet vienas be kito tobulėti negali.

Šitą tinklapį žmonės randa pagal raktažodžius arba rekomendacijas iš žmonių, kurie mane žino arba iš Youtube. Kitaip rasti šio tinklaraščio yra neįmanoma, nes kiek aš žiūrėjau jis kituose tinklaraščiuose nėra minimas.

Kai visi pasiduoda, o tu judi į priekį - tu laimi.