Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-02-26

Įspėjimai

Vakar buvau miškelyje su draugu - gėrėm alaus. Aš alkoholinio, jis - nealkoholinio.

Ir aš kažkaip pagalvojau tokį dalyką.

Jei mes visi siekiame kuo ilgiau gyventi ir kitaip gerinti žmonių gyvenimo kokybę, tai kokio velnio mes rašome ant pakelio cigarečių, kad tai kenkia plaučiams - juk tokiam rūkaliui kaip aš, tai nieko nereiškia - dar ta nuotrauka. Lyg aš nežinočiau, kad cigaretės kenkia.

Man būtų lengviau mesti rūkymą, jei jį išvis išimtų iš gamybos ir prekybos.

Kodėl aš žolės legaliai negaliu nusipirkti Lietuvoje - kokioje nors vaistinėje, jei visas internetas kalba apie tai, jog ji padeda.

Reikalas tas, kad žmonėms yra svarbiau pinigai ir pelnas, nei kitų žmonių gerbūvis.

Kol mes statysime pinigus į pirmą vietą, tol cigaretės ir kiti nesveiki produktai bus parduotuvėje.

Šiuo metu - aš perku cigaretės, pats gadinu sveikatą sau, bet tai nėra mano problema, tai yra visos žmonijos problema - gaminti tai kas kenkia ir kitaip teršti aplinką, kurioje mes gyvename.

Man būtų buvę lengviau, jei apie cigaretes būčiau nuo mažens nieko nežinojęs ir pirmoje vietoje nepripratęs rūkyt - kas iš to, kad medija kalba, jog tai kenkia. Kas iš to, kad ant pakelių nuotraukos ir užrašai - juk jei esi priklausomas, tai tau į tai nusispjaut. Nes tu tenkini priklausomybę.

Jei tai taip kenkia, kodėl tai yra prekyboje ir lengvai prieinama?

Kodėl tai negali būti uždrausta, kaip ir koks kitas narkotikas.

Aišku rūkalius sakys - kad jam reikia cigarečių, bet dauguma jų pačių norėtų, kad cigarečių nebūtų. Tame tarpe ir aš.

Lengviau yra uždrausti gamybą ir prekybą, nei kiekvienam rūkaliui mesti rūkymą. Tai faktas.

Produktai, kurie sukelia priklausomybę yra labai geri produktai. Tarkim - kava, arbata, cukrus ir cukraus produktai. Vieni sukelia emocinę priklausomybę, kiti fizinę, treti psichologinę ir taip gaunasi, kad mes vienaip ar kitaip esame priklausomi nuo kenksmingų, bet gal iš dalies tik pripažintų kenksmingais produktais.

Praeina labai daug laiko, kol žmogus susiprotėja ir supranta - ką tas įspėjimas reiškia. Žmonės rūko ir nemiršta - reikia ir man. Už kompaniją.

Jei individo sveikata būtų pirmoje vietoje. Toks būtų požiūris - prekybos lentynose nebūtų nesveikų produktų - nesvarbu ko nori žmonės. Jie daug ko nori, o dėl pinigų tai yra tenkinama.

Girdėjau, kad Suomija ar Švedija žada tapti šalimi be tabako ir jie tam skirs ateinančius dvidešimt metų. Man tik klausimas - ar to negalima padaryti greičiau? Tereikia vienai šaliai tai išbandyti ir kitos šalys puls iš paskos. Gal ir greičiau nei per dvidešimt metų.