Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-01-14

Norint išnirti iš šūdo reikia pakelti savo gyvenimo standartus

Kiekvienas motyvatorius pasakys, kad norint išnirti iš šūdo reikia pakelti savo gyvenimo standartus.

Mes esame sėslūs žmonės. Prie gyvenimo mes tiesiog priprantame ir retas, kuris užsimanys kelti savo standartus. O ką čia kelti - tokioje supistoje šalyje, kur galimybės tik išrinktiesiems.

Bet kokiu atveju - negali visą gyvenimą gyventi vien šūde.

Ateis laikas, kai tau nusibos ir būsi priverstas pakelti savo gyvenimo standartus.

Aš jau keliu, tiesą sakant neturiu jokio suopračio kaip juos kelti.

Atrodo, kad svajonės pasisieks savaime, tačiau taip nėra. Reikia stengtis ir uoliai dirbti.

Bet vėlgi kaip tu dirbsi, jei tavo talentams šitoje valstybėje nėra vietos.

Aš nežinau.

Tiesiog gaunasi taip, kad tu darai - darai ir darai ir niekam to nereikia ir tai užknisa. Mano idiotiški video susilaukė daugiau dėmesio, nei mano šitas rimtas blogas. Ir tai užknisa.

Reikia apsimesti totaliu idiotu, tam, kad susilaukti dėmesio. Apie standartų kelimą aš nekalbu. Kiekvienas motyvatorius tau pasakys, kad turi stengtis, uoliai dirbti ir siekti savo tikslo bet kokia kaina.

Tai tą aš ir darau, bet man nesigauna. Mano rezultatai nepastebimi. Gal ateis ta diena, kai šitas blogas susilauks daugiau dėmesio nei 10 žmonių į dieną, bet aš abejoju.

Tingiu aš spamint visiems ir sakyt, koks aš afigenas blogeris - gal tiesiog aš kažko nemoku ir tiek.

Senokai jau buvau gavęs laiš
kelį iš jūsų, kuriame jūs mane giriate, kad esu geras blogeris, bet žinai - kiekvienam savo. Tai kas tinka viskam - netinka niekam, o tai kas tinka kažkam - netinka visiems.

Reikia suprasti, kad visiems neįtiksi ir stengtis neapsimoka, nes aš labai abejoju, kad kažką galima pakeisti savo gyvenime. Apart pakeliant kažkokius standartus.

Mes gyvename sistemoje, tai aišku 100 %, bet ką daryti sistemoje, kad tau pasisektų?

Kokių čia veiksmų reikia imtis, kad užvaldyti šį pasaulį ir gauti tai, ko esi vertas?

Visi mes galėtume uždirbti milijonus, aš tuo neabejoju - reikia tik tinkamų sąlygų. O sąlygų pats nesusiveiksi. Jos turi būti gyvenime - arba jos yra - arba jų nėra.

Taip jau yra.

Aišku, šnekėti tai, kas tau įdomu ir apsimesti, kad tu nebandai kažkam įtikti - tai ne mano stiliuje.

Aš visada, bandžiau išlikti savimi, o tai yra sunku moderniame amžiuje. Klausimas, kaip ateinanti karta vadins savo amžių, jei mes šitą amžių vadiname moderniu. Tikras High techas.

Tiesiog reikia suprasti, kad ne viskas duota žmogui ir konkurencija didelė ir menkas atpildas, ot kaip aš norėčiau kompus lochams taisyt, tai būtų išvis geri pinigai. Bet tie laikai baigėsi ir reikia galvoti kažką kito.

Reikia kelti savo gyvenimo standartus, bet klausimas: kaip? Ką gi reikia daryti, kad pakelti tuos gyvenimo standartus?

Aš kaip ir visi - esu sėslus ir prie savo gyvenimo jau pripratau. Net neįsivaizduoju kaip galėčiau kažką pakeisti, tačiau nereikia bliauti.

Kiekvienas esame savo likimo kalvis, ir tai kaip nukalsi savo gyvenimą - priklauso tik nuo tavęs.

Aišku, aplinkos mes nevaldome, kad ir kaip norėtųsi valdyti tą aplinka.

Yra taip, tu valdai save, kaip kažkokiam žaidime ir plauki pagal siužeto liniją - aš aišku norėčiau, kad gyvenimas būtų kitoks, bet žinai - yra kaip yra.

Aš jau praradau viltį, kad kažkada būsiu turtingas ir žinomas žmogus - tai ne man. Būsiu pasislėpęs užribyje tarp kitų neformalų.

Toks tas gyvenimas. Aš pripažinsiu, kad nelabai ką galiu pakeist. Visus žmones domina įdomybės, o aš ką? Aš užsigrūzinęs žmogus, kuris bando pakeisti savo likimą - tačiau jam nesigauna.

Keista, bet jau dešimt metų bandau kažką pakeisti ir man kaip nesigauna, taip nesigauna. Kažkoks šūdas. Bet ką tu padarysi.

Tiesiog reikia pakelti savo gyvenimo standartus ir tiek, bet kaip juos kelti ir ką daryti niekas nepasako.