Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-01-14

Kur slypi visi demonai ir velniai

Aš garantuoju, kad nei vienas demonas ar velnias neegzistuoja už nesveiko individo sapalionių.

Mūsų pasaulyje, nėra dievų, angelų, demonų ir velnių. Visa tai yra išmislas.

Visus tuos padarus sugalvojo žmonės. Nėra nei vampyrų, nei zombių, nei vienaragių arklių.

Tačiau tas, kas tiki dievu, būtinai tikės ir velniu ir tai yra apmaudu, nes žmonės gali beleko prisigalvot

Psichuškėje buvo toks vienas veikėjas, kuris dvi valandas klupėjo prie lovos ir meldėsi dievui, kad velniai jo neapsėstų - tai ką kalbėt apie tokius žmones.

Mano pasaulyje nėra demonu. O tas, kas pamatytų velnią apsišiktų iš baimės ir būtų pizdec.

Abidniakas tiems žmonėms, kurių subjektyviose realybėse egzistuoja velniai - o dar sako, kad aš išprotėjęs. Yra pilna žmonių, kurių samonės yra nesveikos, bet ką jau padarysi - toks gyvenimas, reikia kažkuo tikėt, nes jei netikėsi, tai tu jau praktiškai miręs ir tavo sielą paims velnias.

Pats durniausias dalykas, kurį gali daryti žmogus, tai - melstis.

Aš žinau, kad matrica sukūrė dievas, bet jam melstis nėra visiškai jokios prasmės, nes jam pochuj, ką tie žmonės galvoja. O žmonėms atrodo, jog dievui patinka, kai jam kažkas meldžiasi.

Aš nesuprantu kokiu reikia būt atsilupėliu, kad tikėt dievu ir dar jam melstis, kad demonas neužvaldytų jo sielos. Tai yra absurdas.

Nemėgstu religingų žmonių, kaip velnias kryžiaus.