Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-01-31

Kiekvienas gali pasirinkti dalyką, kurį darys

Žinai, sėdėti ir laukti, kol būsi išrinktas, iškeltas ir pripažintas yra ilgas ir greičiausiai neįmanomas darbas. Ypač tiems, kurie kažką daro nuo nulio.

Kai pradedi kažką daryti - tu nieko nemoki, tu bandai būti geresnis nei kiti, bet tau nesigauna.

Nereikia laukti kol tave kažkas išrinks.

Reikia apsiimti darbus, kuriuos gali padaryti šiandien. Aišku tai nereiškia, kad per naktį gausi kažkokius rezultatus, bet vistiek - visi mes galime daryti tai ką norime ir ką galime.

Mums nereikia taikytis prie kitų. Viskas ką mums reikia padaryti, tai kurti vertę. Kuo sudėtingesnis dalykas, tuo daugiau vertės yra sukuriama. Tačiau jei pasirenkame daryti kažką lengvo, tarkim rašyti - mes susidursime irgi su palyginus didelėmis problemomis, skaitomumas, pripažinimas ir kiti dalykai.

Nieko nepadarysi, bet mes patys pasirenkame ką mes norime daryti gyvenime. Niekas negali mums pasakyti, kad mums reikia kažką daryti. Gal ir reikia, bet ne mums.

Aš visada dariau tai ką noriu, gaila, tai neatnešė jokių rezultatų. Bet vienintelis dalykas ką aš dariau, tai tikėjau, kad galiu pasiekti tam tikrą lygį, jei pakankamai ilgai dirbsiu.

Gyvenime esu išbandęs daug dalykų ir kai tik sužinojau apie blogus. Žinojau, kad to norėsiu. Tai labai geras būdas save išreikšti ir bendrauti su pasauliu - nepaisant to, kad kažkas skaito ar ne.

Laikui bėgant mūsų skilai pasidaro geresni, jei mes juos dirbame.

Kai aš pradėjau rašyti, aš rašiau tokį šūdą, bet dabar pradedu tikėti, kad mano rašymas tampa kokybiškesnis.

Supranti, kam gyventi gyvenimą, kur tu gyveni ir tenkini kitų žmonių lūkesčius - reikia daryti kažką savo ir jei tu būsi geras, tu būsi pastebėtas ir įvertintas, o jei ne. Tai taip ir liksi mėgėjas.

Viskas juk nuo tavęs priklauso, bet yra dalykai, kurių tu nevaldai. Tu gali rašyti geriausią tekstą pagal savo galimybes, bet jei jis niekam neįdomus - tu nebūsi pastebėtas.

Taip jau yra.

Apie save pasakysiu tiek, kad mano idėjos ir mano mintys yra niekam neįdomios, nes jos nesusilaukia peržiūrų ir yra nepastebėtos ir tai yra didelis abidniakas.

Daryti darbą ir negauti jokio pastebėjimo, kai tuo tarpu kažkoks mėšlas susilaukia ovacijų. Ir tu nieko nepadarysi, kad žmonėms nepatinka tai, kas patinka tau.

Belieka tik įtikti, bet to daryti neverta. Geriau laikyti savo standartą ir laukti sėkmės. Bet darydamas kai kuriuos dalykus nesi garantuotas ir tai užknisa labiausiai.

Todėl daryk ką nori ir nelauk kol tave kažkas išrinks.