Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2017-01-23

Jei tau šiandien nesiseka, tai nereiškia, kad nepasiseks vėliau

Supranti. Aš buvau pasimetęs. Aš galvojau, kad sėkmė tai yra atsitiktinumo reikalas, kai tave kažkas išrenka, kai tave kažkas pastebi, kai tave kažkas nusamdo, bet dabar pradedu suprasti, kad sėkmė priklauso nuo įdirbio, kuri tu turi daryti kiekvieną dieną. Nors tau ir nesiseka ir nematai rezultatų.

Rezultatai, sėkmė. Viskas ateina vėliau, kai padirbi, kai padarai tai ką turi padaryt.

Aš gal nesu pats geriausias rašytojas, pats geriausias vlogeris, bet aš turiu ilgalaikę viziją, kuri turėtų mane privest prie sėkmės. Suprantu, kad reikia save dedikuoti kažkokiam ilgalaikiam veiksmui ir tik tada pasiseks. Ne anksčiau.

Ir kartais man norisi pasiduoti, bet jei pasiduosiu - tai instafailas ir aš gyvenime nieko nepasieksiu, todėl negaliu pasiduoti ir tau siūlau nepasiduoti, o daryti tai, ką nori daryti ir sekti savo aistra ir tu prasimuši - tik tada, kai būsi atlikęs ilgą ir kartais nuobodu darbą.