internauto monologai

Žmonės iš tikro šneka tuos pačius dalykus

Yra žmogus ir yra jo galva, kurioje visa laiką sukasi tos pačios mintys. Turi būti labai išsilavinęs, kad turėtum apsčią krūvą minčių. O jei esi prasčiokas tai visada šnekėsi apie tą patį ir tam galo nebus - kuo mažesnis išsilavinimas, tuo siauresnis minčių diapazonas.

Ir šiaip, kažką naujo sugalvoti yra sunku. Žinai kaip jaučiasi jaunuolis atradęs visiems seniai žinomą tiesą. Juk jis nori ją visiems papasakoti. Buvo kartų kai ir man taip buvo. Susitaikiau su ta mintimi, kad kas, kas, bet aš, tai tikrai niekada nieko naujo nesugalvos. O kažkada atrodė, jog žmonės kažko nežino. Taip ir gavosi.

Sėdžiu aš dabar susitaikęs su gyvenimu, kad nieko jame pakeisti negaliu ir man gerai, tik veiksmo trūksta.

Šiandien man pasakė, kad aš kalbu tą patį per tą patį, o aš niekada nebuvau apie tai pagalvojęs - man visada atrodė, kad tai yra normalu. Dabar išviso pagalvojau - ar noriu aš tapti žinomas bazarintojas. Ne - nebenoriu. Žymūs žmonės turi visada galvoti ką jie sako, nes žmonės niekada nepamiršta kada kas ką yra pasakęs arba padaręs.