Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-08-28

Nereikia pamiršti kitų 2 milijardų tinklaraštininku

Galvoti, kad esi vienas unikalus žmogus šiame pasaulyje būtų klaida.

Tu konkuruoji dėl dėmesio. Žinant faktą, kad Lietuvių yra mažas skaičius Lietuvoje ir pasaulyje. Tenka pripažinti, kad poliglotas lietuvis ieškos informacijos angliškai - tą aš pats darau. Neprisimenu, kada būčiau skaitęs kokį Lietuvišką blogą. Čia vienas man žinomesnių ir aktyvių Lietuviškų tinklaraščiu ir tai pripažinsiu neskaitau, nes neturiu nei laiko nei noro.

Gyvenimas bėga, o žmonės rašo tinklaraščius. Tai kažkoks prakeikimas. Informacijos milijonas ir tu konkuruoji su tai žmonėmis dėl dėmesio.

Aišku, jei esi geras tinklaraštininkas, tai žmonės tave pastebės ir laikui bėgant tu iškilsi.

Bet pakalbėkim apie tokį variantą, kad tu esi blogiausias. Prastai pasiruošusių žmonių niekas nepastebi. Taip jau yra. O tu dar rašai apie savo gyvenimą ir savo gyvenimo nesėkmės - kam tave skaityti? Niekam nereikia depresuchos. Visiems reikia motyvacinių patarimų ir pozityvo. Fuck depressed people.

Internete žmonės ieško informacijos, o ne skaitalo. Aišku informacija yra skaitalas, bet pripažink pats sau - kada tu paskutinį kartą kažką skaitei internete, be šio įrašo. Turbūt prieš kokį dešimtmetį.

Gali tikėtis geriausio dalyko -- skaitomumo -- bet jei tu rašysi kasdienį šūdą, kad kaip aš tai darau. Tai tavęs niekas neskaitys ir tu būsi niekam neįdomus blagioras.

Pripažinkim faktą, kad pasaulyje yra tik keli geri blogai, kurie yra verti skaitymo, tai Seth Godin ir viskas. Visi kiti rašo pievas ir neįdomų skaitalą. Aišku jie gali uždirbt, turėt pasisekimą, bet niekas kitas nerašo taip, kaip tai daro Seth Godin. Kur pažiūri -- apie jį kalba.

Visi sako, kad jis yra nuostabus žmogus ir nuostabus rašytojas ir marketingistas. Kol apie tave nekalbės taip, kaip kalba apie jį, tai tu nieko gero nepadarysi. Savo sėkmė reikia išsikovoti. Juk dėl tos pačios svajonės kovoja 2 milijardai žmonių - visi jų nori būti skaitomi ir populiarus, bet būna kartais ateini į tinklaraštį ir iš karto pamatai, kad nesvarbu kiek jis bus rašomas - jis niekada nebus populiarus. Tas pats, gal, ir su mano tinklaraščiu. Neužsiimu aš jokiu marketingu -- noriu, kad žmonės patys pradėtų apie mane kalbėt, kad va aš kažką išmanau. Bet pagal savo patirtį galiu pasakyti, jog to greitu metu nebus.

Aišku nutraukti savo kelionės blogosferos vingiais aš nenoriu nutraukti, bet padaryti kažko geriau - nesigauna. Žinoma, reikia tikėti ir siekti savo svajonės. Tu net neįsivaizduoji kaip mano gyvenimas pasikeistų, jei aš tapčiau pripažintas ir žinomas pisatelius.

Rašyčiau sau apie savo gyvenimą ir būčiau geresnis nei likęs milijardas žmonių. Didžioji dalis žmonių, kurie rašo tinklaraščius yra Hobbyistai, tame tarpe ir aš. Didžioji dalis žmonių neuždirba iš savo tinklaraščio, nes uždirbti iš savo tinklaraščio yra sunku Pasaulyje, nekalbu apie Lietuvą - Lietuvoje neįmanoma, nebent esi koks nors Užkalnis, kuris yra pripažintas.

Tačiau kita medalio pusė yra ta, kad aš nerašau dėl pinigų. Aš rašau dėl pripažinimo, nors kam aš reikalingas - noneimas. Pripažinimą tikrai gali gauti. Tai yra tikrai realu, net ir Lietuvoje, bet kuo siauresnė tavo niša - tuo mažiau žmonių tu pritrauki.

Reikia pripažinti, kad jei sudėčiau visus Lietuvius, kiek tik yra pasaulyje, tai mano temomis domisi gal koks tūkstantis su viršum žmonių.

Tenka pripažinti, kad nesu labai jau geras rašytojas. Taip sakau, nes matau rezultatus - nors kas žino kas bus po metų, po penkių ir po dešimt. Turiu svajonę, bet ją pasiekt yra be galo sunku.

Žinoma aš galėčiau nusiteikti, kad jau esu skaitomas ir pripažintas ir rašyti apie kažką kitą, kas mane domina, bet kol dar tai neįvyko, tai rašau apie paprastus dalykus, kurie vyksta mano gyvenime.

2 000 000 000 žmonių, tai čia yra daxuja. Galima sakyti, kad kas šeštas, atrodo, žmogus yra tinklaraštininkas. Lietuvoje irgi nemažai tų tinklaraščių, bet ką aš žinau. Nėra jie populiarūs, nebent jie yra žinomų žmonių. Tapino kokio, Beatos, Užkalnio ir daugiau aš jokių nežinau. Kažkaip užsienietiškus tinklaraščius lengviau rasti - nei Lietuviškus. Savaime suprantama, kad pritraukus didesniąją dalį žmonių galima uždirbti ir iš tinklapio rašymo, bet sugebėk tu sudominti tokį kiekį žmonių --- neįmanoma, nebent esi internetinis naujienų portalas.

Belieka tik konkuruoti dėl dėmesio.