internauto monologai

Kas skaito tuos supistus tinklaraščius?

Kažkada sėdėjau ofise ir manęs paklausė, kas skaito tinklaraščius?

Atsakymas išties yra paprastas. Tinklraščius skaito žmonės, kuriems nepatinka tradicinė ir masinė spauda. Žmonės, kurie domisi alternatyviais dalykais skaito tinklaraščius.

Tokių žmonių Lietuvoje tikrai nėra daug. Nes aš pats nematau jokio rezultato - ar aš rašau, ar aš nerašau. Mano tinklaraščio lankomumas jau šešis mėnesius nedidėja.

Kartais man atrodo, kad aš rašau veltui ir čia niekam neįdomu. Turbūt aš esu super neformalas, kuris bando kažką pasauliui įrodyti.

Kas skaito 2016 metais? Juokinga, bet žmonės nebemėgsta skaityti, ypač šlamšto. Tenka pripažinti, kad didžioji dalis tinklaraščių yra rašomi narcizų - egomanjakų, kurie daugiau nieko nenori, o tik nori papasakoti apie save ir apie savo supistą gyvenimą.

Tą patį ir aš čia darau. Bandau paviešinti savo gyvenimą ir savo nuomonę apie gyvenimą.

Visada bus alternatyvios "naujienos", kuriomis domisi dalis žmonių.

Aišku aš žinau, kad mano tinklaraštis yra skaitomas, bet kritinės masės žmonių čia nerasta. Jei reikalai nejudės į priekį, tai reiškiasi man nėra lemta būti žinomu ir visų mėgiamu tinklaraštininku. O tai yra apverktina ir apgailėtina. Kam gi aš visą šitą rašliavą rašau? Dėl dviejų žmonių? Go fuck yourself. Tikrai ne, čia galėtų prasinešti koks milijonas žmonių -- jo tada suprasčiau, kad rašau kažką gero. Bet kai nereklamini ir nespamini visur internete, tai ir rezultatų nematai.

Reikėtų daryti raktažodžių analizę ir kažką dar, bet, kad tingiu. Neįdomi man techninė rašymo pusė, man aktualu tik kūrybinė dalis, o visa kita bus taip kaip reikia - matrica tokia.

Žodžiu, tinklaraščius žmonės skaito, bet jie nėra populiarūs Lietuvoje. Dabar ant bangos yra video formatas. Aš žinoma ir video formatu reiškiuosi, bet ten orientuota į kitą auditoriją. Mano tinklaraštis visada bus vieta, kur aš rašysiu kaip man nesiseka tapti pripažintu pisateliu. Čia daug maž yra rimtas portalas. Žinoma aš juokauju, kaip visada. Nieko čia rimto nėra. Tik vieno nevykėlio nuomonė.