Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-08-12

Aplinkui kažkokie durniai

Nu po truputį tampu žinomas, bet tolko iš to nematau. Skambinėja per skype visokie pridurkai. Facebooke visokie pridurkai ir koks man iš to tolkas?

Pinigais nešviečia ir be to aš va pagalvojau, kaip pasaulinio lygio žvaigždės susitvarko su kritika ir idiotais, paparaciais visokiais.

Žodžiu, nesu aš žinomas ir žinomas nenoriu būt, nes kuo žinomesnis esi tuo labiau visokius idiotus trauki.

Alkoholis pasiglemžia gerus žmonės, ir tada jie tampa idiotai.

Geri, rūkai ir gyvenimo nematai. Gerai, kad aš mečiau gerti.

Pradėjau rašyti knygą, parašiau 2500 žodžių ir sustojau, neturiu ką pasakyti. Viską seniausiai pasakiau. Įdomu ar dar yra žmonių, kurie manęs klauso.

Kažkaip keista. Nesusipratimas kažkoks -- nesuprantu, kam aš išvis kažką darau, jei tolko nematau.

Svarbiausia gyvenime pinigai, o jei pinigų nėra, tai ir sveikatos nereikia.

Gal ir aš kažkada linguosiu žiūrėdamas pro langelį.

Nuprotėčiau ir ramu būtų.

Šiandien gyvenimas yra šūdas -- nėra nuotaikos kažkaip. Nesuprantu, vakar sėdėjau ir pergalvojau savo gyvenimo filosofiją -- tačiau niekas gyvenime nepasikeitė. Neužtenka galvot, reikia kažką daryt -- tik turiu klausimą - ką daryt?

Jei niekas nepasako ką daryt, tai tu nieko ir nepadarysi -- nebent pats sugalvosi ką daryt.