internauto monologai

Neapsisprendimas

Sunku labai būti neapsisprendusiu asmeniu, pas kurį nuomonė keičiasi kas dvi sekundes.

Vieną dieną nori vieno dalyko, kitą dieną kito dalyko. Trečią dieną nori to ko norėjau pirmą dieną ir ciklas kartojasi.

Visiškai nežinau ko noriu iš gyvenimo. Man va atrodo, kad aš viską turiu. Bent jau ko man reikia - maisto, lovą bei tuliką, drabužių ir kompiuterį. Ko gi žmogui, kuris iš viso nenori dirbti dar reikia?

Sumažini savo poreikius ir gali nedirbt. Nedirbdamas nieko blogo nedarai - tiesiog kitam žmogui užleidi vietą. Kadangi darbų yra ribotai, tai ne visi žmonės gali dirbt. Tarkim jei dirbsiu aš, tai kažkas kitas nedirbs. Jei aš nedirbsiu, tai kažkas kitas dirbs.

Taip jau yra. Negyvename tokioje sistemoje, kur visi už vieną, vienas už visus - tai viso labo tik graži pasaka. Žinai, tie, kas negali integruotis į sistemą visada bus ja nepatenkinti.