Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-07-25

Kartais atrodo,

... kad darydamas ne fasoną niekada nesusilauksi dėmesio. Ir tai yra tiesa

Norėdamas būti populiarus, turi pastoviai save kišti į eterį. Bet ir tas užknisa.

Aš pagalvojau, kad darydamas tuos nekomercinius savo video iš esmės sau pakenkiau.

Būtų žmonės manęs nematę, tai susidarytų geresnį įspūdį nuo mano rašomų blevyzgų.


Bet kas padaryta, tas padaryta. Neįmanoma atsukti laiko, kad galėtum ištaisyti savo klaidas. Dabar aš net nežinau kuo noriu būti - ar youtuberiu, ar blogeriu. Viskas kažkaip yra nevaisinga ir šlovės bei galo čia nematyti. Jei galėčiau atsukti laiką atgal - nedėčiau tų video ir nebūčiau youtuberis.

Bet kartais atrodo, kad įvykiai vyksta taip, kaip jie turi vykti. Rašyti dar yra įdomu, nes rašydamas gali pasakyti tai, ko kalbėdamas nepasakysi.

Šiandien visą dieną pramiegojau ir supratau tokį dalyką - žmonės tiesiog nebemėgsta skaityti. Nesvarbu ar tu gerą dalyką rašai ar kažkokias pievas. Kartais atrodo, kad viską ką darau - darau dėl savęs, o ne dėl kitų ir todėl nejuda niekas į priekį. Aišku galėčiau aš ten reklamuotis ir žiauriai save kišti, tačiau manau, kad neturiu ką tiems žmonėms pasakyti.

Rašau dienoraštį ir tiek. Kai numirsiu viskas ką esu padaręs liks ir žmonės galės sakyti ką tik nori apie mane. Man jau tada bus nusišikt.