Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-06-05

Mano tikslas - atsiskirti

Gerai apgalvojęs nusprendžiau, kad noriu mest rūkyt ir gert - o kad tai būtų man reikia atsiriboti nuo savo draugų, kurie yra žemyn draginantys organizmai.

Žinau, kad bendraudamas su tais pačiais žmonėmis niekada nepasikeisiu, todėl turiu atsiriboti ir būti namie arba kur nors sode. Aišku nežinau ar ilgą laiką ištversiu būdamas namie, bet kito kelio nėra.

Kadangi nedirbu tai turiu daug laiko, kurį galiu paskirti rašymui ir kitai kūrybinei veiklai.

Aišku knygų nerašysiu, pildysiu savo blogą kokiais nors įrašais, nes tai vienintelis kanalas, kuriuo aš bendrauju su pasauliu, tačiau nereikia pamiršti ir mano video - juos manau atidėsiu kitiems laikams, o gal kartas nuo karto kokią blevyzgą nufilmuosiu.

Facebooko atsisakyti neplanuoju, nes pachiatint su kažkuo yra tikras malonumas.

Supratau, kad nemėgstu būti lauke, nors mano gyvenime trūksta kažkokio veiksmo. Aš jau ilgą laiką gyvenu kaip atsiskyrėlis. Palaikau ryšį su broliu ir motina, močiute ir keliais draugais - draugus noriu atšilint arba tiksliau, kad jie patys atsišilintų. Bet kaip tai padaryt - neįsivaizduoju, turi gi būti koks nors planas chuliganas, kuris išspręs visas mano problemas.

Man tikrai patinka būti vienam, bet kartais ir tai užknisa. Norisi kažkur išeit, reikės gerinti savo bendravimą su seneliu, kuris turi sodą. Pas jį gal galėčiau pagyvent, tai pailsėsiu nuo kompo.

Bet su mielu noru išvykčiau gyventi į kokį kaimą, kur nieko nėra. Bet kaimo neturiu - visi ten išmirė.

Noriu save atrasti ir sugalvoti kaip užsidirbti pinigų, kad nemirti iš bado. Reikia kažkokio darbo, kurį galėčiau dirbti namie - bet tokių darbų nėra. Rašyt už pinigus nesu pasiruošęs ir nenoriu to daryt, nes ką aš žinau. Nesąmonė, tegul tą darbą atlieka kiti.

Šiandienai tiek.