internauto monologai

Jau ko nesuprantu, tai nesuprantu

Yra toks Lietuvoje veikėjas, kuris skelbia įvairaus pobūdžio tiesas. Dvasininkas iš kalėjimo - nesakysiu kas jis yra, nes kas jį žino tai supras.

Vieni sako, kad jis dalbajobas, kuris renka pinigus iš dar didesnių dalbajobų, kurie juo tiki. Kiti sako, kad jo tiesos nėra skirtos primityviam protui.

Nežinau, gal pas mane primityvus protas, o gal ne - nėra skirtumo. Svarbiausia, ką aš noriu pasakyti.

O pasakyti noriu tai, kad ir kiek kartų aš bandžiau suprasti ką jis kalba - man nesigavo, nes tas žmogus pastoviai kažką išvedžioja ir mala šūdą. Dar jis neseniai parašė knygą, kurią jis lygina su pačia biblija tik, kad moderniau viskas. Tai realiai yra taip apgailėtina, kad aš neturiu žodžių.

Tas žmogus nėra man joks pavyzdys ir jo nesąmonių aš negaliu klausyti. Visų pirma jis neturi jokio pripažinimo akademiniame lygyje ir todėl geriau yra klausyti tų, kurie turi kažkokį tai pripažinimą - visi kiti nėra verti dėmesio ir laiko.

Susiginčijau su vienu žmogumi ir pasakiau, jog tas žmogus nusišneka ir šneka nesąmones, todėl mane išvadino primityviu bukapročiu, kuris turi ribotą mąstymą. Nu ką gerai, bet taip ir nesuvokiau kokį mąstymą reikia turėti, kad klausyti dvasininko pamokslų ir neva kažkokių tiesų. Labai pritariu tiems žmonėms, kurie sako, kad jis yra debilas.

Žmogus pasėdėjęs kalėjime rado būdą, kaip apipist visus žmones. Netikiu, kad jis pats yra nušvitęs, nes jei žmogus būtų nušvitęs - jis sėdėtų kaime ir neužsiimtų tokių marazmų pasakojimų. Tačiau atsiranda dar didesnių debilų, kurie įžvelgia kažkokią tai prasmė jo pokalbiuose. Gal prasmė ir yra, tuomet aš gaunuosi debilas, bet buvo žmonių, kurie man sakė, kad aš esu protingas - aišku tuo aš netikiu, nes yra labai daug kur tobulėti.

Net savo knygos pristatyme jis nesugebėjo įtikinti manęs kaip skaitytojo, kad paskaityčiau jo knygą. Nes aš žinau ko tikėtis - kliedėsių, kurie susuka protą. Ypač tą protą, kuris yra be galo naivus. Lengva prirašyti knygą kažkokių tai išvedžiojimu ir tam panašaus šūdo.

Patarčiau patiems paklausyti - ką jis šneka ir pabandyti ką nors suprasti. Vieni sako, kad jis šneka primityviai tam, kad kiti suprastų, bet man asmeniškai jis šneka labai painiai ir sudėtingai - turbūt šį talentą išmoko iš kažkokių čigonų tabore. Jo pasekėjai irgi nėra protingi žmonės, nes supranti tokios nesąmonės gali patikti tik visiškam idiotui, kuris pats nesugeba suprasti pasaulio, kuriame gyvena.

Pasakysiu tik tiek, kad visi dvasiniai mokytojai, motyvatoriai ir kasdieniai filosofai - visada šnekės ir mąstys taip, kad sudomintų savo publiką, bet visumoje jie šneka išgalvotas tiesas ir kitokį brudą, kuris užgožia kritinį mąstymą.

Kritinis mąstymas yra pats svarbiausias dalykas, bet jei tikėsi visokiais tiesos ir dievo pažinimais, plepalais, o ne mokslu - tai tu kritinio mąstymo neturi. Reikia suprasti pirmą tokį dalyką, kad visas pasaulis yra sugalvotas, todėl religijos ir kitokios dvasinės organizacijos yra skleidžiančios melą ir netiesa, nes jie patys nežino. Religija dar nuo seno laiko įsikalusi tradicinius mąstymo metodus ir visokius dievų garbinimus ir ritualus, kuriais neva suartėjame su gamta ir pačiu kūrėju. O kas jei kūrėjo nėra? Aš aišku nežinau, bet man regis, kad nėra. Tiek daug metų meldžia sąžiningumo, o sąžiningumo kaip nėra, taip nėra. Visų žmonių maldos yra tuščias reikalas. Tikėjimas irgi yra absurdas, kaip gali tikėti tuo ko nejauti ir nematai ir nesuvoki?

Kažkokios dvasinės žinios nepagerins gyvenimo kokybės, nes kas yra teorija, tai tik lieka teorija. Aš va sakau, kad mes gyvename sistemoje, bet kas iš to, kad aš žinau? Nieko, gyvenimas nuo to nepalengvėja. Tikrosios tiesos, kaip viskas padaryta ir ar yra dievas ar jo nėra - neįmanoma žinoti. Taip pat neįmanoma žinoti, kas bus po mirties. Ir to niekas nežino - nesvarbu, ką sako. Sakyti galima daug ką. Ir visada atsiras žmonių, kurie tikės, nes tikėti yra žymiai lengviau nei mąstyti savo pačio galva. Tu gali perskaityti visas gyvenimo tiesas ir visas knygas, bet nuo to netapsi protingesnis - tiesiog galva bus prikišta įvairiausių idėjų, kuriuos greičiausiai prieštaraus viena kitai ir galiausiai tau reikės išsirinkti kurią idėją tu palaikai.

Šnekėti yra duota laisvė, tačiau mes turėdami šitą laisvę šnekame bet ką. Dažnai nepagalvodami apie pasekmes. Žmogus, kuris tiki demonais, velniais, šėtonais ir kitokiais mistiniais padarais, kaip angelai yra idiotas. Tuo galima pasakyti, kad pasaulyje yra labai daug idiotų ir sunkiausia gyvenime yra nesusidėti su tokiais. Jei vienas įtikinamai apie kažką kalba, tai nereiškia, jog tai yra tiesa. O idiotai yra žmonės, kurie be galo savimi pasitiki ir visada atlieka žingsnius, kurie yra užtikrinti, todėl idiotas nepadarys prasto žingsnio.

Todėl nereikia nuvertinti masių bukumo. Vienas durnas žmogus, dar ne baisu. Šimtas, jau baisoka. Visa valstybė - tragedija. Atpažinti idiotus yra be galo sunku, nes šie yra gerai prisidengę. Todėl spręsti paliksiu tau - ar mūsų dvasininkas yra vertas šlovės, kurią jis gauna ir aplamai jis yra normalus žmogus, kuris turi kažkokios išminties, kuria reikėtų dalintis.

Jei esi religingas ir dvasingas - man tavo nuomonė nerūpi. Sudie.