internauto monologai

Vakar buvau karaluose

Vakar pasiskambinau savo kolegai iš karoliniškių ir susitariau nuvaryt. Atvariau pagėrėm brendžio. Po to paskambino dėdė su juo susitikom išgėrėm 7.5% alaus tris butelius šešiese. Susipažinau su dėdės moterim ir po to vėl grįžom pas kolegą ten damušėm brendį ir išvariau namo.

Tiesą sakant taip nuobodžiai laiką praleidau, kad eina sau. Tas mano kolega, biški durnas - vis apie mokslus pasakoja. Non stop. Mokykis, da mokykis, mokykis da mokykis. Užpiso tų nesąmonių klausyt tai išėjęs ištryniau jo numerį, kad daugiau neskambinčiau.

Kai susidedi su visokiais chroniais, tai nepastebi kaip gyvenimo kokybė nukrenta. Viskas įvyksta taip nepastebimai. Dėdė mano tai dar normaliai laikosi, bet irgi jau išgert mėgėjas - savaitėm geria.

Aš vat ir nesuprantu, kodėl pas mane visa chebra mėgėjai išgert. Visi, absoliučiai visi draugai geria - negeria tik tie, kas neturi su kuo arba neturi už ką. Kiek galima gerti?

Man nusibodo toks laiko praleidimo būdas, bet geriau nieko nesugalvoju. Nejaugi sėdėsi visas dienas namie ir rašysi savo blogą?