Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-04-11

Sistema

Man taip patinka šita tema, kad aš esu dėl jos pašėlęs.

VISA VISATA VEIKIA SAVAIME.

Viskas vyksta daugmaž autopilotu. Todėl galima spręsti, kad mes visi gyvenam automatiškai. Mums nereikia galvoti kiek laiko pumpuosime kraują savo širdimi. Nereikia galvoti kokie procesai vyksta organizme.

Viskas veikia savaime ir tai žavi.

Mes aišku matricoje negyvename - nes iš matricos ištrūkti būtų įmanoma, o iš realybės tu neištrūksi. Esi prikaustytas prie realybės, nes realybėje gyveni.

Tam, kad gauti iš realybės tai ko nori - turi į realybę kišti atitinkamą signalą, nes žinai mes gyvename priežasties ir pasekmės sąlygomis, jei taip galima pavadinti. Realybė reaguoja į viską.

Pasaulis pilnas žmonių, kurie veikia savaime. Tai aš neabejoju, kad pats veikiu savaime. Man nereikia galvoti kaip gyventi, ką čia daryti, nes viskas pasidaro autopilotu.

Vienintelis dalykas, kurį gali valdyti yra save. O yra žmonių, kurie savęs nevaldo. Jie tarytum gyvena miegodami.

Visi mes vienaip ar kitaip reaguojame į aplinką. O aplinkos valdyti mes negalime. Negali pasakyti žmogui, kad jis kažko nedarytų.

Aš net nežinau iš kur į mano galvą ateina mintys. Netikiu, kad aš galiu kažką sugalvoti. Gyvenu be mintį gyvenimą. Dabar galiausiai susitaikiau su tuo, kad gyvenu tokį gyvenimą koks yra duotas. Nieko čia nepakeisi - tokia sistema.

Aišku, jei gali save pakeisti - tai yra didelis pliusas, bet tam, kad gyventi užtenka dėti maistą sau į burną. Vienintelis poreikis - neskaitant oro ir vandens.

TAI JEI VISAS KOSMOSAS VEIKIA SAVAIME.

TAI TU VEIKI SAVAIME IRGI.

Taip jau yra ir nieko čia nepakeisi.