internauto monologai

Kodėl aš neeinu balsuoti

Čia girdėjau greitai reikės už kažką balsuot. Bet ne man. Aš balsuoti neeinu ir tuo didžiuojuosi. Man nereikia valstybės su krūva politikų, iš kurių nėra ką rinkt.

Visi politikai priklauso bankininkams ir visi politikai yra vagys, korumpuoti vagys. Taip kieme juos vadina, normalios šalies padaryti nesugebam - aj ja jai.

Nesvarbu, neeinu balsuoti nes nesijaučiu kompetetingas rinkti valdžios vairą - už grybauskaitę nei karto nebalsavau, o ji laimėjo. Nuo kada moterys gali būti prezidentėmis. Juk vyrai tą darbą atlieka žymiai geriau, bent man taip atrodo.

Nors realiai man nėra jokio skirtumo kokioje valstybėje gyventi. Man atrodo, kad lietuvoje reikalai tik gerėja. Kiekvienas svajoja gyventi tobuloje šalyje ir kai aš nesidomiu politika, tai man labai sunku orientuotis kokioje valstybėje aš gyvenu.

Domėtis politika niekada nepatiko, todėl aš užleidžiu savo balsą tiems, kas domisi politika, bet manau tos šalys, kurios galėtų kažką pakeisti yra užbanintos ir niekas jų nerenka, nes jie atstovauja mažumą. Kadangi mes žinom, kad didžioji žmonių dalis yra idiotai, tai reiškia, kad didžioji dalis žmonių renka sau valdžia. Mažoji dalis niekada nelaimi.

Man atrodo, kad visi normalūs žmonės nesidomi politika ir neeina balsuoti, nes mano nuomone rinkti tai tikrai nėra ką - tuos pačius žmones, kurie jau buvo pasišikę antram kartui sugeba išrinkt. Aj ja jai.

Taip keista, kai kažkada tv žvaigždes buvo išrinkę žmonės - tie tai tikrai sugeba šalį valdyti. Tad sprendžiu, kad lietuvoje nelabai išsilavinę žmonės balsuoja. Tos tv žvaigždės yra kažkokie bukapročiai, kurie prasimušė, nes pataikė tinkamu laiku į tinkamą vietą.  Taip žmonės sako. Jau ko ko, bet teliko tai aš nežiūriu, nes nėra ką ten žiūrėti. Man atrodo, kad normalūs žmonės neskaito nei naujienų, nei žiūri televizorių. - nes nėra ką čia skaityti ir žiūrėti.

Aišku kokį BBC ar CNN dar galima pažiūrėt, nes pasaulinės naujienos, bet aš asmeniškai nesidomiu pasauliu - man neįdomu, man kitokie dalykai įdomus, va tarkim TED kalbos, kur pasakoja apie futuristika ir savęs pažinimą. Va čia tai tikrai įdomu, o domėtis pasauliu, kur kažkas kažką nutrenkė, kur žmogus nualpo ir paskendo - tai čia vienas negatyvas, kam man reikia jį sau į galvą kišt.

Aišku, nesidomėjimas ateina su savo kaina. Aš manau, jog mainstreaminė žurnalistika yra šūdas. Tai gali aišku kažkam nepatikti, bet taip jau yra mažumos sugeba parašyti žymiai įdomesnių straipsnių. Aišku jie nėra tokie geri, kaip mainstreaminiai už kurios žmonės gauna didelius honorarus, bet mažumos sugeba pateikti informaciją įdomiu kampu. Alternatyvus gyvenimo būdas yra pats geriausias, bet kad ir kaip alternatyviai gyvensi - važinėsi troleibusais ir valgysi tą patį maistą. Visgi tenka pripažinti, jog vienaip ar kitaip tai pačiai daugumai priklausome. Vadinasi esame šiek tiek idiotai ir patys - neužtenka vien stumt.

Aš tai super idiotas, už valstybę nebalsuoju, į darbą neinu, nesimokau - tikras parazitas, bet kas nori eiti į tą darbą. Nebent naivūs vaikai. Kas nori mokytis - nebent naivūs vaikai.

Šiaip seniau eidavau balsuoti, kai buvau jaunesnis, bet tik kelis kartus. Matai, kai nesidomi politika - tai kaip tu suprasi už ką balsuoti. Manau didžioji žmonių dalis nesidomi politika ir balsuoja už tuos, kas yra labiau išreklamuoti, pas ką reitingai geresni. Kiekvienas politikas svajoja pavogti pinigų iš Lietuvos. Nes sėdėti seime, tai geri pinigai