Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-03-12

Video absurdas

Atkreipiau dėmesį, kad jei nufilmuosi ir įdėsi į Youtube video, kur juodas fonas ir papasakosi kažką protingo, tai susilauks mažiau dėmesio nei koks nors kvailas video, kur tu sakai, kad kažko nekenti.

Išvada tokia, kad žmonėms patinka šūdas - kai kurie žmonės yra tikro šlamšto aukos, aš nesuprantu, kad tuos mano video gali žiūrėti.

Tyčia padarau prastą video, nes geriau nesigauna, ateina žmogus ir sako, kad mano video faini. Aš negaliu suvokti šito absurdo, kas gali būti faino mano pezaluose?

Aišku žmonės atsifiltruos pagal turinį, aš praradau apie 200 prenumeratorių, nes dedu kiek kitokį turinį dabar.

Kai dėjau savo pirmą Youtube video, tai jis susilaukė apie 30 ar 70 dislaiku, tuomet sveikinau linkomaniją su gimtadieniu. Aišku video išėmiau, nes žmonėms labai nepatiko.

Dabar mano video susilaukia teigiamų atsiliepimų.

Keisčiausia, kad visiems neįtiksi. Kad ir kiek stengsiesi visiems neįtiksi.

Manau, kad svarbiausia yra pačiam mėgti tai, kuo užsiimi.

Aš tiesą sakant nežinau ką labiau mėgstu ar rašyti ar daryti audio įrašus. Video kažkaip manęs neveža, patiktų jei kažką kitą filmuočiau, ne save, bet kadangi neturiu ką daugiau filmuoti, tai tenka pačiam rašyti, pačiam sakyti audio ir pačiam filmuoti save.

Kai turi mažai draugų turi viską daryti vienas ir tai užknisa labiausiai.