Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-03-28

Tu nesi pagrindinis veikėjas

Kai gyveni lengva įsivaizduoti, kad esi pagrindinis veikėjas šioje planetoje, visoje galaktikoje. Tu esi visatos centras.

Bet teisybė tokia: nei tu, nei aš nesame pagrindiniai veikėjai šioje žemėje.

Visas veiksmas vyksta decentralizuotai, tad visatos centro nėra. Aišku pats gali galvoti, kad esi centras, bet tai nebus tiesa, nes tada kas aš? Aš irgi centras. Tai kaip gali būti du centrai?

Kiekvienas gyvena tokią rolę, kokia yra skirta - šiame gyvenime neįmanoma nieko pakeisti, tik save, bet ar tu žinai, kas tau į galvą šaus rytoj? Poryt? Kitą savaitę ar kitais metais?

Gal ir galima save pakeisti, bet aš tuo abejoju - visi mes reaguojame į realybę. Jei realybė nieko gero nepasiūlys - nieko gero ir nenutiks.

Realybei reikia tik, kad mes sau į burną maisto įmestume - visa kita nėra svarbu.

Žmonės gyvena tokius sureikšmintus gyvenimus - kad net juokinga. Žinai žmogui atrodo, kad jis dominuoja pasaulį, bet kita vertus ką daro skruzdės? Jų yra žymiai daugiau nei žmonių ir man atrodo, kad skruzdės dominuoja pasauliu.

Žmogus yra susireikšminusi būtybė, kuri keliaus į rojų, o kitų padarų rojuje nebus - tik žmonės. Visi tie, kas numirę gyvens rojuje, o tie kiti negyvens. Juokingai skamba.

Pasaulis sukasi apie visus gyvūnus ir kiekvienas, kuris gyvena - yra pagrindinis. Kodėl gimei žmogumi, o ne kokiu nors naminiu katinu? Aš visada savęs to paklausiu, bet atsakymo kaip nėra, taip nėra. Reikia gyventi tuo kuo gimei - savo rolės nepasirinksi, kad ir kaip stengsiesi. Sveikatos už pinigus nenusipirksi. Šlovės irgi. Nors mėgsta žmonės turtingus žmones, o į vargšus žiūri iš viršaus.

Niekas neįsivaizduoja, kad gali būti vargšas, bet aš įsivaizduoju - su tokiu nenoru dirbti, man vienintelis kelias - būti vargšu. O vargšas pasaulio centru būti negali.

Reikia pripažinti, jog gyvename tarp tokių pačių žmonių kaip esame mes - negali gi kiti žmonės būti botai, kurie čia tik tam, kad mums būtų įdomiau.

Aš tikiu, kad tarp mūsų yra ir botų ir normalių, koks normalus žmogus norės dirbti visą gyvenimą neįdomų darbą. Keista.

Sunkiausia man gyvenime suvokti, ką čia reikia veikti. Visi gimsta su misijomis, kurias turi atlikti, o aš misijų jokių neturiu arba jų nematau. Keistas tas gyvenimas.