Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-03-26

Teorija: kaip tapti žinomu internete

Kadangi aš siekiu rašyti skaitomą dienoraštį, kuris ateityje bus daugmaž populiarus, tai išdėstysiu teoriją, kurią nebūtinai reikia sekti norint tapti žinomu internete.

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti: tai apsiskelbti kažkokios srities žinovu ir susikurti sau internetinę vietą, kuri skaitysis tavo zona internete. Būti gali rašytojas, aktorius arba alfa vyras - visiškai nesvarbu, svarbu, kad būtum savo srities profesionalas.

Kitas dalykas, kurį reikės daryti: tai naudingos informacijos talpinimas. Privalai išmokti rašyti arba kelti video arba kurti audio - visiškai nesvarbu kokį kelią pasirinksi - svarbu, kad tai būtų naudinga kitiems, nes internete visi ieško atsakymų į savo klausimus. Jei pasakosi apie savo gyvenimą, kaip tai darau aš - vargu ar būsi labai populiarus. Žmonėms reikia patarimų kaip įveikti tinginystę, kaip susirasti merginų - tai, kas yra akivaizdu tau, nebūtinai yra akivaizdu kitiems, todėl tu turi kelti akivaizdžią tau informaciją, nes tu gi profesionalas.

Sekantis dalykas, kurį reikia daryti ir mes visi tingime: yra marketingas. Aš tarkim savo svetaines nereklamuoju, nes man vis dar atrodo, kad žmonės patys turi susirasti tai, kas įdomu jiems. Bet marketingas yra vienas svarbiausių aspektų internetinėje rinkodaroje. Tau reikės būti socialiu ir ieškoti pažįstamų - nesocialūs, tokie kaip aš, visada lieka užnugaryje tiems, kas yra socialūs. Internete galioja taisyklė: tai ne tai, ką tu žinai, o tai, kas tave žino, nes žmonės patys už tave turėtų daryti tavo marketingą. Laikinti ir sherinti tavo įrašus ir atvesti naują auditoriją, tačiau sudominti žmones, kad jie juodą darbą atliktų už tave yra be galo sudėtinga. Todėl, kad ir kaip ten bebūtų teks užsiimti juodu marketingu. Šiais laikais žmonėms reikia pakišti po nosimi naudingą informaciją antraip niekas neras, nes niekas neturi laiko.

Kitas aspektas yra sėkmė - tavo tinklaraštis turi kvepėti sėkme antraip jis nebus populiarus. Turi mažai laiko, kad sudomintum auditoriją. Turi apsimesti sėkmingu, nors tavo tinklalapis dar mažas, jis turi dvelkti potencialu. Mes visi pradedame nuo nieko, pas mus visus mažos auditorijos, kurios gali išsiplėsti, jei mes elgsimės atsakingai ir įtakingai. Mes visi norime įtakoti žmones vienokiu ar kitokiu būdu. Jei atrodysi nesėkmingas daugumos žmonių nesudominsi. Ir žinok, kad žinomumas nebūtinai yra populiarumas. Aš esu žinomas internete, bet nesu populiarus blogeris. Aš tapau žinomas dėka video, bet žmonės nebuvo sudominti mano tekstu, tad abejoju, kad mano tinklalapis kada nors bus skaitomas, tačiau reikia tikėti ir daryti.

Šiaip iš tikro sėkmingas žmogus, kuris nori būti populiarus turėtų save dėti į internetą visais formatais: audio, video bei tekstu. Aišku šiais laikais žmonės pritingi skaityti, nes informacijos yra apstu - pasirinkimo milijonas ir dėmesį laimi tas, kuris yra geriausias. Visi kiti lieka nuošalyje.

Padaryti skaitomą tinklaraštį trunka apie dvejus metus, kai kurie sugeba padaryti per metus, kai kurie ir per dešimtmetį nepadaro. Viskas priklauso tiesiogiai nuo turinio, kurį tu dedi. Jei tavo turinys nekvepia profesionalumu, o yra mėgėjiškas ir tu neužsiimi marketingu - savo tinklaraštį rašysi dešimt metų ir susilauksi mažai peržiūrų. Turinys turi būti profesionalus, ne toks kaip pas mane, nes mano turinys yra mėgėjiškas. Reikia headerius naudoti, nuotraukas dėti, o visą tai daryti aš tingiu. Mano jėga yra tekstas, todėl tik tekstą aš ir darau.

Žinomas gali tapti kiekvienas, kuris atlieka sunkų darbą, tačiau nereikia pamiršti, jog reikia dirbti protingai. Tas, kas nedirba protingai padaro žymiai daugiau darbo.

Ir svarbiausia nereikia pamiršti, kad norint sėkmės reikia būti socialiu ir savo turinį kišti visur, kur yra kiti žmonės, kuriuos tu sudominsi savo turiniu.

Aišku gali visa tai ignoruot ir padaryt viral video, kuris nuaidės facebooke, bet tas populiarumas bus laikinas. Tikras populiarumas ir žinomumas yra tuomet, kai tu atlieki tikrą darbą ir stengiesi.

Šiam kartui tiek.