internauto monologai

Pasakiau sau, kad naujų knygų nerašysiu

Kadangi aš turiu tinklaraštį, kur bet kada prisėdęs galiu parašyt mintis savo ir tikėtis liaudies, kuri skaitys ir mane puoselės. Nutariau, jog naujų knygų aš nerašysiu.

Vis galvoje kvirpa idėja, kad parašyčiau knygą, bet knygas rašyt yra pats nuobodžiausias dalykas gyvenime.

Mano tinklaraštyje atsirado daugiau skaitytojų ir tai yra pasiekimas! Labai ačiū, kad skaitote arba, kad atvarote pažvengti iš labai prasto rašytojo.

Numesčiau, kokį bajerį apie realybę, bet, kad visus bajerius apie realybę jūs jau žinot. Nenuhackinsi realybės.

Be to, man išsipildė beveik visi užprašymai ir monetą radau tik jos nepakėliau. Tai manau, jog realybės hackinimas yra realus dalykas. Manifestuoti iš tikro galima, tik klausimas ar turtingą moterį aš sau manifestuosiu - greičiausiai - ne.

Praeina nemažai laiko nuo užklausos iki išsipildymo. Per savaitę niekas neišsipildė, bet per antrą ar trečia - aš gavau ko norėjau. Aišku turbūt kuo didesnis noras, tuo didesnis laikotarpis kol jis realizuosis.

Švaistau pinigus kaip tik moku, čia praeitą savaitę netyčia nusipirkau vėl savo domeną ir dabar turėsiu sumokėt 12 eurų. Užtai, kad esu žioplas.