Skaitmeninė kova su sistema ir standartais

2016-03-28

Nemokyk užsieniečio blogų žodžių

Vakar buvo vėlykos, vakar buvo puskės gimtadienis. Tai susirinko visa šeima senamiestyje ir buvo puskės draugas Britas.

Nu aš pagalvojau, kad būtų britą neblogai išmokyti keiksmažodžių, bet už tai gavau moralą nuo dėdės - ne va nereikia mokyti užsieniečio tokios kultūros, nes jis mokslų daktaras ir jam neįdomu.

Moralas buvo toks - spol chuja. Aiškiai aš niekam nepatikau ir mano manieros. Nesugebėjau apsimesti tuo ko nesu.

Visi ten stengėsi užsieniečiui parodyti savo gerąją pusę, neparodyti kokie balvonai mes esame iš tikro. Bet gal balvonas tik tai aš?

Žodžiu spėjau užsienieti išmokyti dviejų svarbiausių lietuviškų žodžių: pizdec ir nu ji nachui. O šis man atkerta: blet.

Tikro meistro neišmokysi - tikras meistras pats viską žino. Todėl mokyti neapsimoka. Manau jau iki manęs jį kažkas pamokė, tad veltui aušinau savo burną.

Supratau, kad esu nacionalistas ir man kitakalbiai žmonės nepatinka, nes viską jiems reikia verst. Aš aišku kalbu angliškai ir rusiškai, bet ne iki tokio lygio, kad galėčiau laisvai kalbėti.

Žodžiu britams nereikia mūsų lietuviškų keiksmažodžių, tad mokyti nėra ką ir už ką.