internauto monologai

Kodėl niekam nerūpi ką tu darai

Čia pastebėjau, jog mano draugams nelabai rūpi kuo aš užsiimu, ką aš rašau.

Ir šiaip kažkaip atrodo, jog žmonėms nerūpi mano tinklaraštis, gal aišku jis nėra išreklamuotas.

Esminė priežastis kodėl niekam nerūpi ką tu darai yra ta, kad viską ką tu darai bandai duoti netiems žmonėms.

Jei rašai, tai reikia išlaukti, kol rasi tuos žmones, kuriems patiks tavo raštas. Tik pradėjus kažką daryti atrodo, jog niekam nerūpi ką tu darai, bet iš tikro rūpi žmonėms, kurie nėra tavęs radę.

Per savo išprotėjimus aš supratau, kad visas gyvenimas yra subalansuotas ir padaryti taip, kad visiškai niekam nepatiktų ką tu darai yra neįmanoma. Aišku vienas raštas patiks didžiajai daliai žmonių, o kitas raštas patiks tik mažumai ir čia iš esmės renkasi rašytojas kokiems žmonėms jis nori rašyti. Giliai širdyje visi rašytojai nori būti skaitomi ir turėti tuos milijonus ir būti žinomi, tačiau, sėkmė ir pripažinimas yra tokie dalykai, kurie nuo rašytojo nepriklauso. Jei rašai specifinį dalyką, tai visiems neįtiksi. Visiems įtikti nėra įmanoma ir jei neturi pažįstamų rašymo sferoje, tai sunkiai prasimuši. Rašymas toks dalykas, kur reikia turėti pažįstamų. Jei vienas bandysi prasimušt aš labai abejoju, kad pasiseks.

Iš visų Lietuvos rašytojų žinau tik kelis, ir tai, kurių nesu skaitęs. Žinau tik todėl, kad kiti apie juos kalba.

Jei niekam nerūpi ką tu darai - tu turi daryti arba geriau, arba išlaukti kol žmonėms pradės rūpėti, tam, kad žmonėms pradėtų rūpėti - tu turi užduoti įdomius klausimus, rašyti temomis, kurios rūpi kitiems žmonėms, nes jei rašysi tik apie tai, kas rūpi tau - tai niekada tavo veikla neparūps kitiems žmonėms.

Todėl linkiu rasti tuos, kuriems rūpės - ką darai TU!