internauto monologai

Istorija iš gyvenimo

Su moterimi, kurios vardo dabar neprisimenu – vadinkim ją Marina susipažinau prie Vilniaus stoties esančioje kavinėje, aišku ją užkalbinti man padėjo draugas, nes tuo metu aš buvau visiškai nekaltas. Marina buvo pagyvenusi moteris, jei neklystu du kartus už mane vyresnė, bet ar tai problema, kai esi užaugęs? Man tada buvo koks devyniolika metu. Sunku atminti tuos gyvenimo metus, tai buvo juk taip seniai. Sėdėjom kavinėje, ji man užsakė alaus, nes aš buvau visiškai be pinigų. Buvau toks jaunas ir durnas ir tikėjau, kad moterį radau visam gyvenimui, kas baigėsi viena naktimi.

Ji, ir jos pažįstama užsakė taksi, o aš atsisveikinau su savo draugu, nes tas išgaravo kažkur kitur. Marinos draugė irgi susirado kažkokį senolį, kuris būtų ja lovoje gerai pakratęs, girdėjau kaip ana stenėjo. Girdėjau. Vyras ją gerai pačirškino, ne taip kaip aš savąją. Man tada buvo pirmas kartas ir mano gaidelis nestovėjo taip, kaip stovi dabar.
Keistai buvo tai, kad Marina gyvena ten pats kur ir mano draugelis – namie priešais, tai ji man apmokėjo kelionę iš centro link šeškinės, nuo kur yra mano namai netoli už gerų penkiolikos minučių. Geras buvo vakaras. Aš ją glamonėjau ir bučiavau ir pasakojau eilėraščius, tada dar tikėjau, jog eilėraščiai turi seksualinę galią, o tada jie ir turėjo galia nes Marina man nutarė padaryti minetą. Prisipažinsiu, kai pirmas kartas, tai ir minetas prastas būna. Nieko nejaučiau tik išgąstį – tada dar bijojau moterų, man jos atrodo baisios ir negailestingos. Tačiau gyvenime yra du tipai vyrų, tie, kurie moterų bijo ir tie, kuriems ant moterų nusispjaut. Kitokių vyrų nėra. Gal modernioje visuomenėje ir pasitaikys vyras, kuris gerbs moterį, bet tik todėl, kad jos bijo.
Mano vakaras su Marina neprailgo – aš ją taip blogai pamylėjau ir čia man minusas, sunku atsiminti tai, kas buvo taip seniai. Parašyčiau viską išsamiau kaip ir ką, bet rašyt savo prasto nuotykio nesinori. Visgi tai buvo mano pirma naktis su moterimi, kuri nėra mano mama. Tada galvojau, nu jau jei aš turiu moterį, tai moterį gali turėti kiekvienas vyras, nesvarbu koks jis yra, nes aš esu žmogus visiškai neturintis savivertės ir savim pasitikėjimo.

Kitą rytą skambinau Marinai manydamas, kad gal pavyks blogą vakarą pataisyti, jau tada buvau nusiteikęs, kad ją pamylėčiau geriau negu pirmą kartą, tačiau Marina man pasakė: vaikeli, ne viskas šiame gyvenime taip paprasta. Ir aš supratau, jog Marinos nesutiksiu niekada gyvenime. Aišku aš jos pamilti nespėjau, o kartais man atrodė, kad aš ją matau važiuojant autobusu, kartais atrodė, kad ją sutinku mieste. Bet ji taip prie manęs ir nepriėjo, o gal turėjau prieiti aš? Juk aš buvau toks girtas, kad net neatsimenu kaip jinai atrodė.

Vėl likau vienas, mano vienatvė truko du metus. Per tą laiką aš spėjau baigti draudimo konsultanto profesiją, kuri man nereikalinga visiškai, tačiau mokiausi aš su dešimt moterų. Visos jos skirtingos ir su manimi draugauti nenorėjo nei viena, nes aš keistas. Buvau nupirkęs bilietą į teatrą ir pasiūlęs į jį nueiti vienai iš jų, tačiau gavosi taip, kad nuėjau su savo teta. Ji irgi moteris

Baigiant savo mokslus mes su kolegomis sugalvojome nuvažiuoti į Ukmergę, aš aišku būčiau niekur nevažiavęs, bet aš buvau toks girtas, kad pasipriešinti negalėjau. Lūžau ir atsikėliau kažkokiame kaime. Visas girtas ir svarbiausia nerandu savo, už lovos užkritusių, akinių. Visur iš ieškojau, o kad reikia ieškoti po lova niekas man nesakė. Privėmiau į stalčių, nes kažkaip girtas sumaišiau jį su tualetu. Visko būna, neskubėkit teisti. Visas pasakojimas dar prieš akis, o jei mane teisite, tai toliau neskaitysite – na kuriam vyrui nėra tai pasitaikę gyvenime. Manau vėmęs yra kiekvienas ir tai yra nemalonu procedūra.

Neesmė.
Kitą dieną atsikėliau, ir taip norėjau vandens, o šulinyje vanduo toks, kad griaužia dantis. Toks neskanus, gerai, kad Ramūno motina padarė arbatos, kuri ne taip griaužė dantis. Pats Ramūnas buvo išvykęs pas kažkokią mergytę, nes matėsi pilni prezervatyvai jo automobilyje. Ta diena išties buvo sunki. Prastas miegas, ir esi kažkur pasaulio užmirštoje vietoje. Diena man atrodo prabėgo greitai ir mane nuvežė į Utenos stotį, aš atsisveikinau su savo dviem draugais Ramūnu ir Denisu.

O tada susipažinau su Alina, mergina su kuria nuo trečios dienos pragyvenome pas mane du metus. Visko būta per du metus. Dabar tikrai visko neatsiminsiu, nes sunku atminti gerus dalykus, kurie baigėsi kačiuko ašaromis.
Mes sėdome į automobilį, o aš visas tepaluotas ir murzinas siūliau jai nueiti pavalgyti, nes aš taip valgyt norėjau ir pinigų turėjau – ji sutiko, bet visą laiką susirašinėjo su savo buvusiu draugu. Kekšytė tokia buvo, kuri būtų davus kiekvienam, kuris tik pinigais pavizgintų.

Pavalgėm ją ir aš ją palydėjau namo, ji buvo atvažiavus pas kažkokį savo giminaitį. Taip ta diena ir praėjo, o sekančią dieną mes susitikome, nuvarėm į kavinę, prisivalgėm. O man aplinkybės taip susisuko, jog mano tėvai išvažiuoja tą savaitę į palangą ir pas mane namie laisvas plotas. Aš ją kažkaip užparinau, jog ateitų pas mane kitą dieną.
Lovoje jinai buvo tikras žvėris, nepaisant to, kad man du vakarus iš eilės nestovėjo. Bijojau aš dar vis tų moterų. Bet trečios dienos vakarą aš supratau, kas yra geras seksas. Bučiavimai žemiau juostos, oralinis seksas ir kiti dalykėliai – man tai patiko ir aš jaučiausi pamalonintas. Toks seksas truko du metus, į dieną po dešimt kartų, taip, kad net gaidelį skaudėjo. Žinau vulgaru, bet skaitote knyga apie moteris.


Išsiskyrėm su ja labai kvailai, ji išvažiavo dirbt į angliją, o aš į angliją nenorėjau. Blioviau ir gėriau kokį mėnesį, nes žinai, kai seksas užsiraukia, nėra kitos išeities tik bliauti. Tada nutariau, kad viskas ilgalaikių santykių nenoriu. Noriu vienanakčių santykių, kurie turi aišku tikslą ir aiškią pabaigą