internauto monologai

Iššvaistyti 5 eurai

Čia praeitą savaitę galvojau padarysiu kursus senjorams ir leisiu jiems pramokti naudotis kompiuteriu savo namuose, tačiau nei vienas senjoras neparašė.

Toks abidniakas, kai niekas nenori su tavimi dirbti. Tiesiog užknisa.

Štai skelbimas kurį aš parašiau:

Individualios kompiuterių pamokos Justiniškėse

Prieš prisistatant duosiu Jums nemokamą patarimą: Nebijokite kompiuterio sulaužyti, nes programiniai gedimai neįtakoja kompiuterio techninės ir mechaninės įrangos. Tik prašau, nespardykite kompiuterio, jei šis neužsikrauna. O susipažinkite su manimi ir mes kartu išspręsime Jūsų bėdą, nes visos kompiuterio problemos yra tarpinėje tarp kėdės ir klaviatūros.

Esu Vygintas ir mano priklausomybė yra kompiuteris.

Niekaip negaliu atsikratyti šios priklausomybės, tad nutariau Jus senjorai bei kompiuterio pradinukai pamokyti naudotis kompiuteriu nuo nulio

Su manimi išmoksite netik dirbti kompiuteriu, bet ji pritaikyti pagal savo poreikius.

Aš išmokysiu Jus įsidiegti operacinę sistemą.
Išmokysiu įrašinėti kompaktinius diskus, išsivalyti kompiuterį nuo kenkėjiškų programų. Ir naudotis internetu kaip knyga, kuri suteikia reikiamą informacija - reikiamu metu.

Esu menininkas ir mokau savo namuose, tačiau priimu tik gabius žmones, kurie nebijo anglų kalbos ir betvarkės.

Baigimo lapelių neišduodu, tačiau garantuoju, kad pabuvę su manim mano jaukiuose namuose Jus valdysite kompiuterį kaip savo penkis pirštus.

Smalsus ir gabus žmogus gali išmokti naudotis kompiuteriu per vieną valandą - aišku, tai priklauso nuo Jūsų, nes išmokyti galiu Jus nemažai, nes gyvenu su kompiuteriu jau 15 metų.

Pamokos vyksta tik Lietuvių kalba, o kompiuterio kalba yra anglų, nes taip Jūs mokėsite dirbti ne tik prie savo, bet ir prie bet kurio kompiuterio, o svarbiausia išmoksite ieškoti informacijos jeigu kažko nežinosite.

Pamokos yra individualios ir pritaikytos prie Jūsų jau turimų žinių, tad visada gausite žinių, kurios Jums bus naujos. Jūs kaip gabus mokinys klausite manęs kaip sensėjo klausimų į kuriuos aš atsakysiu. Programuoti ir plokščių lituoti nemokau, mokau tik programinės įrangos niuansų.

Pas mane galite atvykti su savo nešiojamuoju kompiuteriu arba aš leisiu mokytis su manuoju stacionariu kompiuteriu su 21 colio ekranu. Sąsiuvinis nereikalingas, nebent turite prastą atmintį ir visiškai nesuprantate anglų kalbos.

Pabrėžiu, jog mokau tik GABIUS žmones, jei savęs tokiu nelaikote - eikite mokytis kitur.

Pamokų laikas sutartinis, galime tiek vakare, tiek ryte, tiek savaitgaliais, nes dirbu dėl Jūsų.

Valandos kaina 10 eurų, dėl pamokos skambinti telefonu. Komentarus ignoruosiu.

Pasiūlymas rimtiems, gabiems ir drąsiems.

Skelbimo pabaiga.

Turbūt aš toks rašytojas, kad net skelbimų nemoku parašyti. Užknisa.

Tik išmečiau į balą penkis eurus. Galėjau geriau du pakelius cigarečių nusipirkt.