internauto monologai

Alfa beta gama

Mažu mažiausiai reikia sukti galvą dėl to, koks vyras esi.

Nu ir kas, kad tu alfa ir visos moterys tavo, kas iš to kad tu beta ir niekas tavęs nemyli.

Koks esi toks tinki gyvenimui.

Anksčiau ar vėliau visi pasidaugina ir susilaukia vaikų, nu tie, kas nori. O kas nenori, tai tie su moterimis nesitrina ir nelenda joms į šikną.

Aš tarkim nesu alfa vyras, bet galiu gatvėje prieit prie patikusios panos, bet kadangi aš prastais rūbais ir pirmas įspūdis susidaro nekoks tai mane ignoruoja, tad man nusibodo prie jų vaikščiot ir priėjau prie išvados, kad ta, kuri bus mano pati prie manęs prieis. Daryt ten kažkokius razvodus ir psichologinius žaidimus ne mano lygis - tingiu aš.

Kiekvienas vyras turi ir alfa ir beta gebėjimų, negali būti super alfa kuriam viskas sekasi jei neturi pinigų. Todėl pinigai, o ne moterys yra svarbesnis prioritetas. Aišku nesakau, kad kaifas sėdėt be moters, bet kai pagalvoji - kiek daug galvos skausmo nėra, kai neturi moters.

Labiau gyvenime reiktų ieškoti suderinamo partnerio, o eit po visas iš eilės mano manimu yra žemas lygis. Juk visgi ieškome ilgalaikės moters, o ne vienanakčio pasisėdėjimo ir sekso. Gal kam tai atrodys svarbu, bet man tai visiškai nesvarbu. Turėjęs aš vienanaktį pasisėdėjimą ir man tai nepatiko, nes per tiek laiko nespėji susipažinti su žmogumi ir sužinoti kas jam patinka.

Nu ir kas, kad alfa vyrais domisi visos moterys, bet žemesnio rango žmonių yra žymiai daugiau negu tų alfų, o alfa vyras jis gudrus pamatęs, kad jam sekasi su moterimis, o to reikia visiems vyrams jis sukuria kursus, kur susirenka visi tokie nevykėliai ir mokosi kabint panas. Iš visko yra padarytas biznis - niekada dėl panų ar dėl pinigų, neeičiau į jokį seminarą. Nesu dar toks nevykėlis - gyvenime šiaip nesiseka, nes sektis visiems negali. Dėl vienos moters žmonės konkuruoja ir bando vienas už kitą pranašesni pasirodyt.

Kam kovot dėl moterų, kam kovot dėl darbo - nematau prasmės. Kam išvis konkuruot, bet padaryta yra tokia sistema, kad reikia konkuruot - jei nori kažką gauti iš gyvenimo. Kartais reikia žudyti norint išgyventi. Bet aš tai nežudysiu, geriau tegul mane sutrypia, nes man gyventi nusibodo. Aišku tai nereiškia, kad aš linkęs pasiduoti ten ar dar kaip nors - tiesiog konkuruoti su žmonėmis nėra mano kraujyje, pats žinau, kad nesu talentingiausias ir geriausias, todėl vietą galiu kitam užleist.

Moterys žiūri į vyro statusą, ar jis sėkmingas ar jis galės išlaikyti šeimą ir taip toliau. Nejokia moteris neprasidės su nesėkmingu vyru, na gal trumpam, o po to jį paliks. Kai aš po du gabalus uždirbinėjau, tai į mane irgi moterys žiūrėjo, ypač kai parodoje buvau su gražiais drabužiais ir taip toliau. Kai užsidirbi sau nemažai pinigų tada pasikeičia savęs suvokimas, o kai tų pinigų nėra tuomet vėlgi pasikeičia suvokimas. Pradedi suprast kas esi, o kas ne.

Mano nuomone, reikia gyventi tokį gyvenimą koks pačiam patinka. Man tarkim nedirbt patinka, todėl nenoriu įtikt ten visam sociumui, nes mano svajonė man yra svarbiau. Koks vyras aš esu, beta ar alfa, man visiškai nesvarbu. Žinau tik tiek, kad sėkmė nuo žmogaus nepriklauso - yra kam sistema duoda ir yra kam neduoda. Juk gimsti tu išskirtinis ne toks kaip visi. Žmogų, kuris savo verslo neturi galima vadinti beta. Nes verslas yra vienintelis dalykas, kuris neša pinigus. O jei dirbi kitiems ir tenkini boso užgaidas, tai ką aš žinau, kas tu per vyras. Reikia dirbti ties savo projektais, bet laimė ne piniguose ir ne bobose. Laimė yra vidinis savęs suvokimas - kiekvienas savo laimę suvokia skirtingai. Vienam tai akivaizdūs rezultatai, o kitam koks nors vidinis tobulėjimas. Aišku mums atrodo, kad laimė tai rezultatai. Rezultatai turi būti, bet rezultatai gali būti ir neapčiuopiami.

Aš visada norėjau pasiekt nušvitimą, bet dar nepasiekiau. Medituoti tingiu, nes neįdomu ir praktiškai nieko nedarau, kad aš nušvisčiau ir kuo toliau, tuo labiau man atrodo, kad tas nušvitimas yra bobučių pasakos. Esu patyręs kitokių dalykų. Aišku kiekvienas vyras nori daug moterų ir tai yra normalu, bet žmonės yra monogamiški, todėl svarbiausia yra ilgalaikis partneris, kompanionas.

Gyvenimas be moters, be vaikų irgi gali teikti džiaugsmą ir šiaip jei nori gyvenimo problemų išvengti, tai patariama išvis nevesti ir neturėti vaikų, bent taip šopenhaueris sakė. Pesimizmas irgi gyvenimo būdas ir šiaip labai mažai vyrų, kurie gali turėti daug moterų. Visi jie pisa tą pačią mėsą. O moteris, kuri daug partnerių turėjus irgi sukelia tam tikras asociacijas, nes vyro tinkamai išsirinkti negali. Nenorėčiau moters, kuri ten su 10 ar 30 vyrų prasidrožus. Darosi šlykštu ir šiaip kažkaip po savo paskutinio išsiskyrimo nebenoriu matyti jokių moterų, nes jos ką, ką, bet gerai sugeba nuvilti.

Esu nusivylęs moterimis, savo kompanionės dar neradau. Ir greičiausiai nerasiu, nes pinigų neturiu ir dirbti tingiu, kaip aš vaikus, kurių nenoriu išlaikysi. Šiaip jei vaikų nenori, tai kam ta moteris reikalinga tavo gyvenime. Visos moterys yra galvos skausmas, todėl kaip ir kaip ten bebūtų - be jų yra geriau ir ramiau gyventi.